اخباراخبار خارجی

انتشار تصاویر جاسوسی از جیپ رانگلر 2018

 

شرکت جیپ در حال حاض روی مدل 2018 جیپ رانگلر مشغول به کار بوده که قرار است در آینده نزدیک توسط کمپانی مورد اشاره رونمیای شود. آخرین بار در نمایشگاه شیکاگو بوده که جیپ Rubicon Recon را معرفی کرد اما مدل های دیگری در این سری بزودی از راه می رسد که با ویژگی های بهتری همراه است.

هرچند که اطلاعات کافی از رانگلر 2018 در دست نیست اما تصاویر جاسوسی جدید جزئیات نسبتا محدودی به دست می دهد. کسی که تصاویر را به ثبت رسانده در دیترویت شاهد این مدل بوده است. در تصاویر شاهد رانگلری هستیم که در ساختار مشابه مدل های قبلی بوده اما اطلاعات دقیقی از طراحی آن در دست نیست تا شااره ای داشت.

رانگلر شاسی بلند ناهموار جیپ به شمار می رود که سال 2018 مدل جدید آن رونمایی خواهد شد. انتظار می رود شاهد جلوپنجره مشبک تجدیدنظر شده، ساختار آیرودینامیکی بهبودیافته، شیشه جلو تغییر کرده و برخی دیگر باشیم. باتوجه به پوشش کامل هیچ اطلاعاتی از طراحی کسب نمی شود تا به آن پرداخت.

در بخش پیشرانه احتمال می رود با یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر همراه بوده که خروجی آن نامشخص است اما می تواند پرتوان به شمار رود. به هرحال جهت کسب جزئیات کافی تنها می توان منتظر ماند تا شرکت آمریکایی در جریان نمایشگاه دیترویت سال 2018 مدل جدید رانگلر را معرفی کند.

تاکنون تصاویر جاسوسی متعددی از رانگلر 2018 منتشر شد که همگی با پوشش کامل اطلاعاتی را به دست نمی دادند. این نیز همانند تصاویر قبلی بوده و جزئیات دقیقی را به دست نمی دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا