اخباراخبار خارجی

انتشار تصاویر جاسوسی از وانت پیکاپ تویوتا تاندرا

شرکت تویوتا از سال 2007 به تولید وانت پیکاپ تاندرا پرداخت و نسل دوم آن هم اکنون در بازار به فروش می رسد. در حالی که نسل دوم تاکنون فیس لیفت هایی داشته و شرکت ژاپنی موتورهای مختلفی در نظر گرفته است، به نظر می رسد باید بزودی شاهد معرفی مدل جدید تاندرا باشیم.

به تازگی در لس آنجلس مدل جدید آن تحت تستی مشاهده شد. در تصاویر این خودرو پوشانده نشده و تنها کاپوت و قسمت جلو پوشیده شد و به نظر می رسد تغییرات تنها محدود به این قسمت باشند.

از آنجایی که مدل جدید سال 2014 معرفی شد، این مدل بعید است یک بروزرسانی ساده باشد و بایستی در سال 2020 شاهد معرفی آن باشیم.

از ویژگی های مدل جدید باید به جلوپنجره بازطراحی شده، چراغ های جلو جدید، کاپوت بازطراحی شده و برخی دیگر اشاره کرد. مشخص نیست که آیا شاهد تغییراتی در بخش های دیگر خواهیم بود یا خیر.

علاوه بر طراحی ظاهری، در بخش پیشرانه نیز تغییراتی حاصل می شود که باید به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک شبیه به LS LC، موتور پایه 4.0 لیتری شش سیلندر با قدرت 236 اسب بخار، موتور رده بالا هشت سیلندر 5.7 لیتری با خروجی 381 اسب بخاری و برخی دیگر اشاره داشت.

مشخص نیست تویوتا چه برنامه ای برای زمان معرفی وانت پیکاپ تاندرا دارد. این مدل توانسته در بازار ایالات متحده فروش قابل توجه داشته و در حقیقت کمپانی ژاپنی برای این بازار که طرفداران بسیاری برای وانت های پیکاپ وجود دارد، توسعه داده است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار ادامه داد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا