اخباراخبار خارجی

PSA اولین پله برای بازگشت به بازار ایالت متحده را برداشت.

گروه SA (SA Group)، که صاحب شرکت پژو و سیتروئن است با  شرکت بیمه MAIF مستقر در فرانسه، برای وارد کردن خدمات کرایه خودرو به نام TravelCar به ایالات متحده شریک شده اند. همانگونه که PSA (شرکتی زیر مجموعه پژو و سیتروئن) قبلا اعلام کرد، این نخستین گام از راهبرد «Push to Pass» جهت ورود به بازار ایالات متحده است.

TravelCar خدمتی منحصربفرد است که در آن خودروهایی به مسافرین کرایه داده می شود که مالک آنها سایر مسافرین هستند. به افرادی که به خارج از شهر پرواز دارند پارکینگ مجانی داده می شود و در عوض TravelCar این خودروها را به افرادی که با هواپیما به شهر وارد می شوند اجاره می دهد. بر طبق TravelCar، نرخ های آن حدود 50 درصد ارزانتر از خدمات کرایه خودرو سنتی است و اگر خودرویی کرایه داده شود مالک بخشی از هزینه های کرایه را دریافت می کند. TravelCar فعالیت خود را از اول آوریل در فرودگاه LAX لس آنجلس و فرودگاه SFO سان فرانسیسکو آغاز خواهد کرد.

خب شاید از خودتان بپرسید این چه سودی برای PSA دارد؟ در جوابتان باید بگوییم که خودروسازان فرانسوی برنامه ریزی می­کنند که ابتدا خدمات جابجایی را در این بازار راه اندازی کنند تا نیازهای مشتریان آمریکایی را بررسی نمایند. سپس این داده ها برای برنامه ریزی جهت ورود دوباره به بازار ایالات متحده که بنابر گفته ها تا سال 2026 انجام خواهد گرفت، ارزشمند خواهند بود. TravelCar راهکار آن ها است. به این طریق که به سرعت می تواند از آمریکایی ها بازخورد بگیرد و نیاز آن ها را بیابد. پس امکان دارد که نهایتا PSA محصولات خود را نیز به ایالات متحده وارد کند.

Grégoire Olivier رئیس خدمات جابجایی PSA در یک نشست خبری گفت «ما ورود پیشرونده خود به آمریکای شمالی را با راه اندازی خدمات جابجایی همراه با شرکای خود اعلام کردیم. ما این خدمات را در سرتاسر جهان برای پاسخ دادن به نیازهای مشتریان انجام می دهیم. امروز با TravelCar ما آغازی جدید را در خارج از مرزها شروع و در تاریخ می نویسیم».

PSA امیدوار است که نسخه جدیدی از برند DS را ارائه دهد، بنابراین شاید شما بتوانید مدلی از DS را در سفر کاری بعدی خود در ایالات متحده، امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا