اخباراخبار خارجی

مرسدس بنز AMG C63 S به لطف برابوس 650 اسب بخاری شد

شرکت های مختلف خودروسازی برای پیش از نمایشگاه ژنو محصولات مختلفی را تدارک دیدند که از جمله باید به مرسدس بنز اشاره داشت. در این میان برابوس قصد داشته ازمدل با عملکرد بالا مرسدس AMG C63 S رونمایی کند، مدلی که به پیشرانه هشت سیلندر بی توربو 4.0 لیتری AMG مجهز بوده و توان تولید 650 اسب بخار دارد.

مرسدس بنز AMG C63 S قادر است با چنین پیشرانه ای 0 تا 100 را در 3.7 ثانیه سپری کند. این یعنی 0.4 ثانیه سریعتر نسبت به مدل اصلی C63 S که نشان دهنده عملکرد بالا مدل دارد.

بنابراین باید انتظار سقف سرعتی 340 کیلومتربرساعتی را از مرسدس بنز AMG C63 S داشت. گذشته از بروزرسانی پیشرانه، این تیونر در ظاهر نیز تغییراتی حاصل کرده و مرسدس بنز AMG C63 S با بدنه کاملا مشکی همراه ساخته تا طراحی تهاجمی به آن ببخشد.

شایان ذکر بوده که مرسدس بنز AMG C63 S یک نسخه کروک محسوب می شود و با رینگ های 20 اینچی آلومینیومی و سیستم اگزوز فولادی می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد.

مشتریان مرسدس بنز AMG C63 S می تواند با سیستم تعلیق اسپرتی همراه باشد که عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. برابوس سعی کرده چه در ظاهر و چه در داخل آن را با بروزرسانی همراه کند تا مرسدس بنز AMG C63 S به عنوان یک مدل تیونینگ شده شناخته شود.

شرکت برابوس قصد داشته در جریان نمایشگاه ژنو این مدل را به نمایش بگذارد تا طرفداران از نزدیک آن را مشاهده کنند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه مورد اشاره منتظر ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا