انتشار تصاویر جاسوسی از هوندا سیویک سدان Si در اوهایو

جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

انتشار تصاویر جاسوسی از هوندا سیویک سدان Si در اوهایو

شرکت هوندا قصد داشته بزودی یک مدل با عملکرد بالایی از سیویک را بزودی معرفی کند که یک نسخه سدان محسوب شده و به تازگی تصاویر جاسوسی از آن منتشر شد.

این مدل به تازگی در اوهایو آشکار شده و شباهت بسیاری به مدل سیویک Si Prototype conce 2017 دارد. بنابراین باید شاهد معرفی نسخه تولیدی این مفهومی اخیرا رونمایی شده باشیم.

براساس تصاویر، هوندا سیویک Si سدان در بخش جلو و عقب پوشانده شده بوده و به سختی می توان اطلاعاتی از این قسمت های آن کسب کرد. اما به طور کلی شباهت نزدیکی به نمونه مفهومی داشته و این می تواند کمک شایانی در فروش آن کند. در بخش پیشرانه باید به موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر با خروجی 200 اسب بخاری اشاره کرد که می تواند آن را به رقیبی برای فولکس واگن GTI و فورد فوکوس ST تبدیل کند.

این مفهومی همچنین به دیفرانسیل لغزش محدود، فرمان فعال، کمک فنر قابل تنظیم و برخی ویژگی های دیگر مجهز است. در ابعاد جمع و جور به نظر رسید و با قدرت موتور مناسب و بدنه ای با آیرودینامیک بالا، باید انتظار عملکرد بزرگی از آن داشت.

در فضای داخلی احتمالا زبان طراحی دیگر مدل ها را داشته باشد که شامل صفحه نمایش لمسی، تریم مشکی و اسپرت و برخی دیگر اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نبوده تا به آن پرداخت و انتظار می رود در یکی از نمایشگاه های سال جاری شرکت هوندا تمایلی به معرفی آن داشته باشد.

مشخص نیست آیا این برند ژاپنی مدل در ژنو معرفی خواهد کرد یا خیر.


بدون دیدگاه