اخباراخبار خارجی

اطلاعات جدیدی از هوندا CR-V مدل 2017 منتشر شد

CR-V همواره برندی مهم برای هوندا در سراسر دنیا بوده است.

به تازگی اطلاعات جدیدی از مدل 2017 این خودرو منتشر شده است که جزئیاتی از نسخه مخصوص بازارهای آسیایی آن را قبل از عرضه رسمی در سال جاری نشان می دهد. هوندا برخلاف ساختار پنج سرنشین این خودرو در نسخه مخصوص آمریکای شمالی، ساختار هفت سرنشین را برای بازارهای آسیایی در نظر گرفته است که به زودی وارد بازار تایلند خواهد شد.

هوندا برای این مدل یک موتور دیزلی 1.6 لیتری i-DTEC با قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 3500 نیوتون متر را عرضه می کند. از طرف دیگر نسخه بنزینی این خودرو همچنان با موتور 2.4 لیتری i-VTEC عرضه می شود که در مدل کنونی CR-V نیز ارائه می شود. هر دو گزینه موتور این خودرو با گیربکس اتوماتیک 9 سرعته جدید ZFF و ساختار دیفرانسیل جلو همراه می شوند.

نسل جدید هوندا CR-V دارای فاصله بیش تر بین دو محور است و در نتیجه جای پای سرنشینان عقب و ظرفیت صندوق عقب بیش تری دارد. این خودرو از روکش های نرم با کیفیت بالا و سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچی با پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو بهره می برد. از تجهیزات این خودرو می توان به کنترلل دمای دو محیطه، استارت موتور از راه دور، آینه های کناری گرم شونده و ترمز پارک الکترونیکی اشاره کرد. این خودرو به پورت شارژ USB برای صندلی های ردیف دوم، صندلی سرنشین جلوی قابل تنظیم برقی در چهار جهت و صندلی راننده قابل تنظیم برقی در هشت جهت نیز مجهز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا