رونمایی از فولکس واگن Arteon لیفتبک در ژنو 2017

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

رونمایی از فولکس واگن Arteon لیفتبک در ژنو 2017

فولکس واگنArteon لیفتبک پنج در جدید قبل از نمایشگاه خودروی ژنو 2017 معرفی شد.

چنان چه در تصاویر تیزر منتشر شده دیده بودیم، Arteon دارای چراغ های جلوی LED استاندارد است که به سمت جلوپنجره کشیده شده اند و از چراغ های عقب LED نیز بهره می برد.

Arteon که ارتباط زیادی با پاسات متوسط دارد، دارای بدنه ای کاملا منحصر به فرد است اگرچه به نظر می رسد داشبورد پاسات با برخی به روز رسانی ها در این مدل تعبیه شده است.

از ویژگی های این خودرو می توان به رینگ های آلیاژی 17 تا 20 اینچی، نمایشگر تجهیزات دیجیتال سفارشی، سیستم سرگرمی Discover Pro با نمایشگر لمسی 9.22 اینچی و کنترل حرکتی، صندلی های جلوی ماساژور، سانروف پانورامیک و کروز کنترل اکتیو اشاره کرد که از اطلاعات سیستم ناوبری استفاده می کند.

Arteon که بر اساس ساختار MQB فولکس واگن برای خودروهایی با موتور متقاطع و ساختار چهار چرخ فعال یا دیفرانسیل جلو ساخته شده، جایگزین CC در خط تولید فولکس واگن می شود و به عنوان جایگزینی اسپرت تر و لوکس تر از پاسات شناخته می شود.

Arteon دارای طول 4862 میلی متر، عرض 1871 میلی متر، ارتفاع 1427 میلی متر و فاصله بین دو محور 28411 میلی متر است.

صندوق عقب این لیفتبک دارای ظرفیت 563 لیتر است و با تا شدن صندلی های عقب به 1557 لیتر می رسد.

Arteon در اروپا با شش موتور چهار سیلندر عرضه می شود. موتورهای بنزینی این خودرو شامل 1.5 لیتری 110 کیلوواتی و 2.0 لیتری 140 و 2066 کیلوواتی است. تمام موتورهای بنزینی این خودرو به گیربکس دو کلاجه هفت سرعته متصل می شوند در حالی که موتور 1.5 لیتری آن با گیربکس دستی شش سرعته نیز موجود است.

خریداران مدل دیزلی این خودرو نیز می توانند موتور 2.0 لیتری توربو دیزل با قدرت های 110، 140 و 176 کیلووات را انتخاب کنند. علاوه بر گیربکس دو کلاجه هفت سرعته، یک نسخه دستی شش سرعته نیز برای این خودرو ارائه می شود.


بدون دیدگاه