اخباراخبار خارجی

ویدئو: ساندرو استپ وی جدید در ژنو 2017

این خودرو نیز مانند مدل‌های ساندرو، لاجی و داکر داچیا از فیس‌لیفت گسترده بهره می‌برد و ظاهر بهتری پیدا کرده است. در فیس‌لیفت‌های جدید دو رنگ نیز به انتخاب مشتریان اضافه شده که از آن جمله می‌توان به آزوریت آبی و قهوه‌ای ویژن اشاره کرد. این خودروها روی رینگ‌های فلزی دودی رنگ سوار شده‌اند.

جلو پنجره این خودروها بیشتر شبیه رنو داستر شده وگلگیرهای جانبی در عقب و جلو کاملا تغییر یافته‌اند. ارتفاع خودرو نیز در مقایسه با اسلاف آن حدود 1.97 اینچ از سطح زمین افزایش یافته است.
فضای داخلی نیز سبک و سیاق استپ‌وی‌ها را نشان می‌دهد. با این وجود تغییرات در آن محسوس است. میزان فضای درونی خودرو حفظ شده و خودرو دارای یکی از بزرگترینن فضاهای بار در میان کلاس خود است. فضای صندوق بار حدود 573 لیتر برآورد می‌شود.
خودرو با یک موتور بنزینی 89 اسب‌بخاری ارائه می‌شود و با یک سامانه انتقال 5 سرعته دستی یا خودکار هماهنگی دارد. البته مدل‌هایی از این خودرو نیز با موتورهای دیزلی ارائهه خواهند شد. مدل‌های جدید و لیمیتد استپ‌وی در کنار جدیدترین نسل از داسترها در 7 مارس در ژنو ارائه خواهند شد.
در فضای داخلی نیز تجهیزات جدیدی به خودرو اضافه شده است. ترکیب رنگ مسی روی کنسول و محیط دریچه‌های هوا نیز جذاب به نظر می‌رسد. پوشش صندلی و چرم نیز باا دوخت‌های درشت تزئین شده است.
داچیا همچنین نمونه‌های ارتقاء یافته‌ای از مینی ون شخصی داکر، داکر و لاجی را برای سال 2017 آماده کرده است. هر سه این خودروها از جلو پنجره جدید، چرخ‌های مدرن، فرمانن چهار پر و رنگ جدید تریم داخلی بهره می‌برند که در کنار ساندرو در ژنو به نمایش درخواهند آمد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا