انتشار تصاویر جاسوسی از نسل بعدی شورولت سیلورادو

جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

انتشار تصاویر جاسوسی از نسل بعدی شورولت سیلورادو

در حالی که بیشتر کمپانی ها روی نمایشگاه ژنو تمرکز داشته و جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه معرفی کردند، شرکت شورولت نسل بعدی وانت پیکاپ سیلورادو را تحت تست داشته تا در آینده نزدیک آن را رونمایی کند. اگرچه نسل بعدی سیلورادو در پوشش کامل بوده و باید شاهد طراحی کاملا جدیدی باشیم، اما می توان پیش بینی داشت.

از ویژگی های ظاهری آن باید به ساختاری مشابه نسل فعلی، چراغ جلو دوگانه LED، جلو پنجره مشبک و سپرهای نسبتا بزرگ اشاره داشت. باتوجه پوشش کامل بدنه انتظار می رود تمامی بخش های بدنه سیلورادو جدید تغییریافته باشد و با یک مدل کاملا جدیدی رو به رو باشیم.

چند چراغ های اضافی در سراسر بدنه به چشم می خورنده و کاپوت نیز مسطح است. اگزوز دوگانه بیضی متفاوت از نسل فعلی بوده و آن را نسبت به مدل فعلی جدید می سازد. هیچ جزئیاتی درباره سیستم انتقال قدرت سیلورادو جدید وجود نداشته تا به آن پرداخت اما در بخش گیربکس به همان مدل فورد F-150 و کامارو ZL1 مجهز خواهد بود.

احتمالا در بدنه شورولت سیلورادو از فلز سبکی بهره گرفته شود تا یک فلز سنگین، تا موجب کاهش وزن شده و در نتیجه آیرودینامیک خودرو برای افزایش عملکرد حرکتی بیشتر شود. جنرال موتور برای تولید سیلورادو و GMC جدید ایالات متحده را به جای مکزیک هدف قرار داده و سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری به دنبال خواهد بود.

در سال 2014 رویترز گزارش داد که جنرال موتورز بیشتر سرمایه گذاری های خود را برای تولید وانت های پیکاپ فول سایز در نظر گرفته است. انتظار می رود این کمپانی آمریکایی در سال 2019 نسل بعدی سیلورادو را معرفی کند و این رونمایی نیز در یکی از نمایشگاه های همان سال صورت خواهد گرفت. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید به انتظار نشست.


بدون دیدگاه