کیا نیرو هیبریدی شارژی به ایالات متحده می رود

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | 1 نظر

کیا نیرو هیبریدی شارژی به ایالات متحده می رود

کیا نیرو هیبریدی شارژی که بی سر و صدا در ژنو معرفی شد تا قبل از پایان سال جاری در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

عجیب نیست که مدلی ساده همچون یک کراس اوورهیبریدی شارژی در ژنو به چشم نیاید چرا که این مراسم معمولا محل رونمایی ابرخودروها و هایپرکارها است. این خودرو در سه ماهه سوم سال جاری در اروپا عرضه شده و به نیرو هیبریدی کنونی می پیوندد. شایعه شده است که این خودروساز کره ای نسخه ای تمام برقی را نیز به خط تولید نیرو اضافه خواهد کرد.

کیا نیرو هیبریدی شارژی از موتور 1.6 لیتری بنزینی به همراه باطری 8.9 کیلووات ساعتی بهره می برد که به طور قابل توجهی بزرگ تر از باطری 1.56 کیلووات ساعتی نیرو هیبریدی استاندارد است. توان کلی این خودرو 139 اسب بخار و گشتاور آن 195 فوت پوند است. طیف حرکتی برقی این خودرو 54 کیلومتر است.

شتاب صفر تا صد این خودرو 10.8 ثانیه است که 0.7 ثانیه از نیرو هیبریدی کم تر است. بدنه این مدل دارای تفاوت هایی شامل قاب جلو پنجره کرومی ساتنی جدید، تزئین کرومی مخصوص با رنگ آبی متالیک، لبه های نازک روی سپرهای جلو و عقب، رینگ های 16 اینچی، چراغ های جلوی فول LED و نشان Eco Plug-in است.

طرح آبی در کابین این خودرو نیز ادامه دارد  که از روکش چرم مشکی تک رنگ یا روکش چرم دو رنگ مشکی و خاکستری روشن و دوخت متضاد آبی و قاب آبی رنگ دریچه های هوا بهره می برد. یک پانل تجهیزات راننده تمام TFT هفت اینچی جدید و سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 88 اینچی در این خودرو ارائه می شود.

اطلاعات قیمتی این خودرو قبل از عرضه آن در اواخر سال جاری اعلام خواهد شد.


1 دیدگاه

  1. sunmartin | اسفند 24, 1395 | لینک نظر

    خودروی خوب و کاربردی است که در کتاب گینس هم مصرف کم آن ثبت شد منتهی قدرت 139 اسبی قدری کم است و انتظار میرفت حداقل 180 باشد
    امیدوارم تینخودروی پاک و کم مصرف وارد کشور شود