احتمال انتقال خط تولید بنتلی به خارج از بریتانیا

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

احتمال انتقال خط تولید بنتلی به خارج از بریتانیا

ولفگانگ دورهایمر، مدیرعامل بنتلی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که کمپانی وی در صورت لزوم ممکن است خط تولید خود را از بریتانیا خارج کند.

این خودروساز بریتانیایی در حال حاضر تمامی خودروها خود را در شهر کرو در مرکز کشور انگلیس تولید می‌کند ولی دورهایمر در مصاحبه با رویترز گفته که بنتلی در حال حاضر مذاکرات مهمی با مقامات دولت در مورد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا دارد.

وی در بخشی از مصاحبه خود گفته: “من حدوداً 9 تا 12 ماه فرصت دارم تا صبر کرده و ببینم چه اتفاقاتی خواهد افتاد، سپس باید تصمیم‌های مهمی بگیرم. این هم به ما و هم به دولت زمانی برای تنفس می‌دهد، ولی همه ما تعهدات واضحی داریم.”

بنتلی همانند بسیاری دیگر از خودروسازها نگرانی‌هایی در مورد موانع تجارت احتمالی پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا داشته و می‌گوید در صورت لزوم می‌تواند خط تولیدش را از بریتانیا خارج کند.

دورهایمر در ادامه می‌افزاید: “این بریتانیایی بودن ماست که بنتلی را بسیار خاص کرده است، ولی دیگر برندهای خودرویی ثابت کرده‌اند که این یک بیزینس بین المللی بوده و اگر نتوانیم داخل بریتانیا دیگر بنتلی تولید کنیم، می‌توانیم این کار را قطعاً در کشوری دیگر انجام دهیم.”


بدون دیدگاه