درز تصاویر جاسوسی دیگر از فیس لیفت بی ام و i3

جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

درز تصاویر جاسوسی دیگر از فیس لیفت بی ام و i3

شرکت بی ام و قصد داشته نسخه بروزرسانی شده ای از خودرو الکتریکی کوچک i3 را بزودی معرفی کند. مدلی که براساس گزارش‌ها با پسوند S همراه خواهد شد و شامل ویژگی های جدیدی می شود.

در حالی که تاکنون مجموعه تصاویر جاسوسی مربوط به فیس لیفت i3 منتشر شد، حال نوبت به دسته دیگری تصاویر رسیده تا نشان دهد این مدل در نزدیکی معرفی قرار دارد.

عمده شرکت ها محصولات آینده را در نزدیکی معرفی تحت تست قرار می دهند تا از عدم نقص آنها اطمینان حاصل کنند. در تصاویر جدید همچون گذشته شاهد استتار نسبی i3 هستیم و باتوجه به آن طراحی تغییرات خاصی پیدا نکرده است. باتوجه به گزارش های قبل، i3S با هر بار شارژ خواهد توانست خروجی 200 اسب بخاری داشته باشد که نسبت به مدل فعلی با خروجی 168 اسب بخاری اختلاف قدرت بالایی به شمار می رود.

با تمامی زیبایی که در طراحی i3S می توان شاهد بود، این خودرو قادر است در کمتر از 7.8 ثانیه به سقف سرعت 100 کیلومتر دست پیدا کند. محدوده حرکتی نیز با هر بار شارژ بیش از 321 کیلومتر خواهد بود که حجم بالایی را نسبت به مدل فعلی شامل می شود. انتظار داریم شرکت باواریایی پیشرفت های عمده ای را شامل حال مدل کند. به شکلی که شاهد داینامیک بهتر، طیف رنگی گسترده تر، طراحی بهبودیافته خواهیم بود.

بی ام و تخمین می زند تا سال 2025 میزان فروش مدل های الکتریکی آن به 25 درصد خواهد رسید. تاکنون این شرکت آلمانی توانست 60 هزار دستگاه i3 و 10 هزار دستگاه i8 به فروش برساند. معرفی i3 جدید احتمالا در اواخر سال صورت می گیرد و در اوایل سال 2018 نیز عرضه آن آغاز می شود. در زمینه قیمت گذاری اطلاعات کافی در دست نیست اما پیش بینی می شود با قیمتی نزدیک به 45 هزار دلار در بازار به فروش برسد.


بدون دیدگاه