انتشار تصویری از نمای جلو A7، A8 و A6 آینده آئودی

جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

انتشار تصویری از نمای جلو A7، A8 و A6 آینده آئودی

طراح ارشد شرکت آئودی Marc Lichte، به تازگی با برخی همکاران فرانسوی خود ملاقاتی داشته که براساس آن تصاویری از طرح جلو سه مدل آینده A8، A7 و A6 فاش شد. در نگاه نخست شما سه مدل را با طراحی یکسان مشاهده می کنید اما با کمی توجه بیشتر آگاه می شوید که تغییراتی در طراحی آنها وجود دارد.

این سه مدل پریمیومی شرکت اینگولشتاتی حقیقتا قابل توجه هستند و احتمالا در نمونه واقعی با طرح های جذابی رو به رو باشیم. براساس تصاویر، A8 یک سدان فول سایز بوده و در سوی دیگر A7 سدان سایز متوسط اسپرت محسوب می شود اما A6 یک سدان کوچکتر و نسبتا اسپرت است.

جلوپنجره مشبک دو مدل A7 و A8 ارتفاع بیشتری نسبت به مدل A6 دارد. در مدل A8 آئودی سعی کرده برجستگی هایی بیشتری بر روی بدنه آن حاصل کند اما دو نسخه دیگر A6 و A7 سپرجلو ساده‌تری را شامل می شوند.

بنابراین آئودی سعی داشته A8 را همانند ساختار همیشگی رده بالا و پریمیومی جلوه دهد اما دو مدل دیگر را به شکل سدان های استاندارد و نسبتا پریمیومی به نمایش بگذارد. همچنین در بخش چراغ های جلو نسخه A8 چراغ ها تاحدودی به جلوپنجره نزدیک هستند اما دو مدل دیگر چراغ ها فاصله ای با جلوپنجره دارند.

Marc Lichte طراح ارشد آئودی وعده داده که طراحی ظاهری بروزرسانی شده ای برای مدل های آینده  A8، A7 و A6 در نظر  گرفته شود تا موردتوجه مخاطبان قرار گیرد.

انتظار می رود نسخه A8 همچون همیشه جذاب و چشمگیر بوده اما دو مدل A6 و A7 با بهره گیری از طراحی A8 یک سدان متوسط و استاندارد به شمار روند. آئودی قصد داشته A8 جدید را در تابستان یا نمایشگاه فرانکفورت ماه سپتامبر رونمایی شود که مدتی بعد در اواخر سال 2017 روانه بازار می شود. تاریخ رونمایی دو مدل دیگر نامشخص بوده و احتمالا درهمان زمان صورت گیرد.


بدون دیدگاه