مدل 2017 فولکس واگن پولو در نمایشگاه فرانکفورت معرفی می شود

جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ | 1 نظر

مدل 2017 فولکس واگن پولو در نمایشگاه فرانکفورت معرفی می شود

شرکت فولکس واگن قصد داشته در جریان نمایشگاه فرانکفورت از مدل بعدی پولو رونمایی کند و به گزارش Autocar، این مدل شاید موتور قدرتمندی نداشته باشد اما با فناوری های پیشرفته ای در داخل همراه است.

با درنظر گرفتن 12 مدل موتور برای پولو 2017، خریداران این هاچ بک خواهند توانست از میان پیکربندی های مختلف گزینه موردنظر را خریداری کنند.

پولو فعلی در گزینه های موتور سه یا چهار سیلندر به فروش می رسد اما نسخه GTI پولو به پیشرانه توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر مجهز است. این در حالی بوده که فورد فیستا ST با موتور 1.5 لیتری توربو سه سیلندر روانه بازار می شود.

به گزارش Autocar، فولکس واگن برنامه ای برای عرضه پولو در نسخه EV یا الکتریکی ندارد. زیرا به اندازه کافی برند آلمانی مدل الکتریکی به بازار عرضه داشته و همچنین مشتریان استقبال قابل توجهی از این نسخه ندارند.

گذشته از آن کانسپت I.D فولکس واگن در سال 2020 نسخه تولیدی آن از راه می رسد. مدلی که در نسخه تولیدی روی پلتفرم اختصاصی قرار می گیرد. فولکس واگن برای مدل بعدی پولو از پلتفرم MQB سئات ایبیزا فعلی بهره می گیرد. این مدل ابعاد خارجی و داخلی ایده آلی داشته که بزرگ محسوب نمی شود.

باتوجه به تصاویر جاسوسی و رندر شده، مدل جدید پولو طراحی نسبتا بازطراحی شده خواهد داشت که می تواند آن را نسبت به نسخه قبلی متفاوت سازد. مشخص نیست نسخه GTI پولو در چه زمانی از راه می رسد اما باید مدتی پس از نسخه استاندارد روانه بازار گردد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا فولکس واگن این هاچ بک را در جریان نمایشگاه فرانکفورت آلمان رونمایی کند.

پیشتر تصاویر جاسوسی و رندر شده ای از پولو منتشر شد که تغییراتی نسبت به مدل پیشین را نشان می داد.


1 دیدگاه

  1. رامین | اسفند 28, 1395 | لینک نظر

    موتور 2 لیتری توربو این خودرو بالای 200 اسب قدرت داره چون در مدل 2016 موتور 1800 توربو 190 اسبی داشت. آیا این مدل به ایران میاد؟ اما نظرم اینه هاچبک کوچک در ایران زیاد استقبال نمیشه.
    پولو در واقع نسخه کوچکتر گلفه. اما دوستان محصولات فولکس کی میاد ایران؟