اجرای طرح تجهیز تاکسی ها به کارت خوان

سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶

اجرای طرح تجهیز تاکسی ها به کارت خوان

مدیرکل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی در اکثر شهرهای کشور انجام شده و این افزایش به نسبت میزان تورم تصویب و در هر شهری رقمی متفاوت تعیین گردیده که پس از تایید شورای شهر و فرمانداری اجرایی گردیده است.

امیر جعفرپور در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو در رابطه با تجهیز تاکسی ها به کارت خوان افزود: طرح تجهیز تاکسی ها به کارت خوان به صورت آزمایشی انجام شده و برخی از بانک ها (همچون تجارت، انصار و شهر) به صورت داوطلبانه در اجرایی شدن طرح همکاری لازم را داشته اند و خوشبختانه اجرای آن با موفقیت انجام گردید.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون تعداد زیادی از تاکسی ها به کارت خوان مجهز شده اند و امیدواریم تا پایان سال 96 این طرح با موفقیت به سرانجام رسد و در سراسر کشور اجرایی گردد.

وی در خصوص مزایای طرح تجهیز تاکسی ها به کارت خوان اظهار داشت: تجهیز تاکسی ها به کارت خوان از مزایای بسیاری برخوردار است و با اجرایی شدن این طرح خدمات دهی سریع تر و مطلوب تری به مسافرین ارائه خواهد شد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی ابراز داشت: عدم جابجای پول نقد و اخذ کرایه قانونی از سوی رانندگان و پرداخت سریعتر کرایه از سوی مسافرین نیز از جمله مزایای اجرایی شدن طرح تجهیز تاکسی ها به کارت خوان است.

جعفرپور در پایان در رابطه با ساماندهی سوخت ناوگان دیزلی خاطرنشان کرد: تاکنون 200 هزار دستگاه خودروی دیزلی در طرح ساماندهی سوخت به نشانی utcms.ir ثبت نام کرده اند و مالکینی که نسبت به ثبت نام اقدام ننمایند در فروردین ماه سال 96 حدود 100 الی 20 درصد از سهمیه سوخت آنها کاهش خواهد یافت.


بدون دیدگاه