معرفی رنو کپچر 2017 فیس لیفت

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ | 4 نظر

معرفی رنو کپچر 2017 فیس لیفت

رنو از نسخه فیس لیفت شده کپچر که پر فروش ترین کراس اوور جمع و جور اروپا محسوب می شود، با تغییراتی اندک در نمای خارجی، چراغ های LED جلو با امضای مخصوص رنو و چند رنگ جدید در نمایشگاه خودرو ژنو پرده برداری کرد. در کپچر فیس لیفت، شاهد جلو پنجره جدید با نواری کرومی هستیم که از نمای روبرو آن را به دو برادر بزرگترش یعنی کَجار و کولئوس شبیه کرده است. علاوه بر این، شاهد استفاده از کروم در جاهای مختلف بدنه و چراغ های LED مخصوص روز با طرحی شبیه به حرف C انگلیسی در قسمت پایین سپر جلو و در چراغ های عقب هم هستیم. همچنین رنو به کپچر در قسمت جلو و عقب اِسکید پلِیت (Skid plate) اضافه کرده است که باعث ایجاد هماهنگی بین طراحی این خودرو و رنو سینیک شده است. (اِسکید پلِیت قطعه ای ضد سایش است که کف خودرو نصب می شود تا از صدمات ناشی از برخورد با زمین جلوگیری کند)

 

با در نظر گرفتن دو رنگ جدید اضافه شده به این کراس اوور شهری که آبی اقیانوسی (ocean blue) و نارنجی صحرایی (desert orange) نام دارند و ترکیب رنگ های جدید سقف، امکان انتخاب 36 ترکیب دو رنگ جدید برای کپچر ایجاد شده است. امکان سفارش چراغ های تمام LED جلو از نوع “پیور ویژِن” به عنوان یک آپشن وجود داشته و حتی می توانید کپچر جدید را با سقف شیشه ای ثابت سفارش دهید. علاوه بر این، امکان شخصی سازی فضای داخلی کابین با استفاده از شش پکیج مختلف وجود دارد که شامل رنگ های عاجی، آبی اقیانوسی، کاراملی، قرمز و دو مدل نقره ای می شود و بسته به تیپ، کپچر از رینگ های آلومینیومی 16 یا 17 اینچی با طرح های مختلف بهره می برد.

کپچر فیس لیفت از همان موتور های مدل قبلی بهره می برد که شامل دو موتور بنزینی و یک موتور دیزلی می شود. مشخصات موتور های بنزینی کپچر به شرح زیر است:

  • موتور TCe 90 : سه سیلندر / 0.9 لیتری توربو / 90 اسب بخار / 135 نیوتن متر
  • موتور TCe 120 : چهار سیلندر / 1.2 لیتری توربو / 116 اسب بخار / 190 نیوتن متر

با این حساب، کم مصرف ترین موتور کپچر را می توان موتور دیزلی 1.5 dCi دانست که مصرف سوخت آن رقم 3.7 لیتر به ازای هر صد کیلومتر اعلام شده است.

 

رنو موفق شد در سال 2016 تعداد 215,670 دستگاه کپچر در اروپا به فروش برساند و امید دارد با فیس لیفت ملایمی که اعمال کرده، بتواند این موفقیت را مجدداً تکرار کند. ناگفته نماند که فروش کپچر فیس لیفت شده از تابستان آغاز خواهد شد.


4 دیدگاه

  1. احمد | فروردین 10, 1396 | لینک نظر

    کپچر علاوه بر اینکه پر فروشترین تو کلاس خودش تو اروپا بوده
    خودرو سال 2014 در كره
    بھترين خودرو در نمايشگاه 2013 در سئول
    فروش 1000 دستگاه در کشور كره در مدت 7 دقیقه

    منبع دنده 6

  2. sunmartin | فروردین 9, 1396 | لینک نظر

    از لحاظ طراحی چندان وفادتی با تسل قبلی نداره از لحاظ قوای محرکه و سیستم تعلیق هم تغییر نکرده و همان کپچر سابق است تنها استفاده از قطعه اسکید پلیت است که شرح آن در مقاله آمده بهای این خودرو مشخص نشده باید منتظر بود و دید عایا فروش بالای سری قبلی کپچر را تکرار میکند

    • در پاسخ به: sunmartin

      محمدرضا | فروردین 9, 1396 | لینک نظر

      دوست عزیز کپچر فیس لیفت شده.نسل جدیدش که نیست که شما دارید ایراد میگیرد.فیس لیفت با نسل جدید فرق داره مثل آزرا 2011 که فیس لیفتی از مدل های قدیمی ترش بود نه نسل جدیدش!!!.در ثانی تغییرات کپچر از 2015 تا الان واقعا پیشرفت داشته و مدل های 2017 اش با وجود افزودن شیشه دودی فابریک و صندلی چرم و زیر آرنجی و گرم کن صندلی همچنان از وجود سانروف یا پانوراما رنج میبرد که خدا رو شکر اینم تو مدل جدیدش برطرف شده

      • در پاسخ به: محمدرضا

        sunmartin | فروردین 10, 1396 | لینک نظر

        بهر حال مشتری بهنگام فیس لبفت ماژور توقع دارد تفاوت زا احساس کند که در کپچر این اتفاق نیفتاد فروش کپچر در اروپا بالا بوده و احتمال قریب به یقین این نسخه هم در اروپا فروش بالایی خواهد داشت البته رقبای قدری داره از جمله نیسان جوک تویوتا c-hr