اخباراخبار خارجی

خوش سلیقگی بنتلی در معرفی محصول جدیدش

شرکت بریتانیایی بنتلی در بار دیگر بازی موش و گربه خود را آغاز کرده و مجددا یک عکس بسیار با کیفیت را که پیش تر با زمینه پل دروازه طلایی امریکا منتشر کرده بود حالا با پیش زمینه شهر دبی رونمایی کرده است.

این بار خودروی Flying Spur بر روی خیایان های شهر دبی به نمایش گذاشته شده است. بنتلی اعلام کرده که گرفتن چنین تصویر با کیفیتی از ارتفاع 2644 متر شهر دبی بسیار دشوار بوده به طوری که 1825 فرم آن در 48 ساعت گرفته شده و دانلود مجدد آن ها نیز 18 ساعت دیگر زمان برده است. تصویر نهایی برگزیده دارای 57.7 میلیارد پیکسل است که 4 میلیارد پیکسل بیشتر از تصوبر پل دروازه طلایی دارد.

چنین کیفیتی به شما اجازه می دهد تا تصویر بسیار روشن و شفافی را از یک دستگاه بنتلی Flying Spur که در حال حرکت در یکی از خیابان ها است را ببینید این یکی از معدود تصاویری در سطح جهان است که می توان در آن جزئیات بسیاری را دید. گفته می شود دبی یکی از شهرهایی است که در آن خریداران بسیاری برای Flying Spur وجود دارد.

2 دیدگاه

  1. رنو هم باید از این تبلیغات بکند توی آلمان و ژاپن و کره و پاریس
    بنتلی نه زیبایی داره نه کلاس شما یه تالیسمان مشکی متالیک بزار کنار هر خودرویی اون خودرو رنگ میبازه کاش جناب کریستوفر یه عکس 99 ملیارد پیکسلی از تالیسمان بندازه که کنار مرکز خرید شانزده لیزه در حال تردده واقعا جای همچین تبلیغی واسه فرانسوی ها خالیه البته رنو که تبلیغ نمیخواد بیشترین فروش تو کل جهان داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا