اخباراخبار داخلی

تنظیم هرگونه سند خودرو صرفا به استناد برگ سبز ممنوع است

عضو هیئت مدیره و مدیر دفتر نظارت و بازرسی کانون سردفتران و دفتریاران گفت: تنظیم هرگونه سند خودرو صرفا به استناد برگ سبز ممنوع است و اگر این تخلف انجام شود برخورد می کنیم.

علی خندانی در گفتگو با پایگاه خبری جامعه خبر در مورد عملکرد دفاتر اسناد رسمی نسبت به سهم 10 درصدی کانون از سوی سران دفاتر اسناد رسمی گفت: متاسفانه در برخی موارد سهل انگاری در پرداخت این سهم وجود داشته و در مواردی اشتباه در واریز و یا تاخیر پرداخت وجود داشته است. اگر این مشکلات رخ دهد به صورت ارشادی به افراد گفته می شود اما اگر دفاتر به تکلیف قانونی خود عمل نکنند از سوی بازرسی کانون و سازمان ثبت برخورد خواهد شد.

عضو هیئت مدیره و مدیر دفتر نظارت و بازرسی کانون سردفتران و دفتریاران در مورد اعمال دقیق ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در دفترخانه ها گفت: برخی از سردفتران علی رغم تاکیدات زیاد بر اینکه تنظیم هرگونه سند خودرو صرفا به استناد برگ سبز ممنوع است و برای تنظیم سند خودرو نیازمند تنظیم سند قطعی و ارائه مدارک تنظیمی دفترخانه هاست باز هم تکرار می کنم اگر تنها بر اساس برگ سبز اقدام کرده اند این امر تخلف محرز است و برخورد جدی می شود و مماشات نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا