امیدواری ب ام و به رکورد شکنی در بازار سال جاری چین

پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲

امیدواری ب ام و به رکورد شکنی در بازار سال جاری چین

ب ام و آلمان – بزرگترین تولید کننده خودروهای لوکس جهان – از یک رکورد شکنی دیگر در بازار سال جاری چین خبر داد. ب ام و روز گذشته از رشد 20 درصدی فروش خود در بازار نه ماهه نخست سال جاری بازار چین خبر داد و آن را سر آغاز تسهیل برنامه اش برای شکستن رکوردهای فروش در این کشور عنوان کرد .

 این شرکت در مدت ژانویه تا سپتامبر سال 2013 با جهشی 20.2درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته حدود 284964 خودروی ب ام و و مینی را در چین به فروش رساند . این درحالی است که بازار خودروی چین در مدت فوق الذکر 12.7 درصد رشد داشته است. گفتنی است که ب ام و ظرف نه ماه گذشته همواره رشدی صعودی را در بخش فروش جهانی خود داشته است.

کارستن انگل- مدیر گروه ب ام و در چین – گفت : رشد پایدار سبب ثبت رکورد فروش دیگری در سال 2013 خواهد شد. ب ام و در راستای برنامه هایش برای افزایش سهام فروش خود در بازار چین ، اقدام به سرمایه گذاری کلان در بخش احداث نمایندگی های فروش و ارائه خدمات بهتر به مشتریان این کشور کرده است.

در خبری دیگر نیز مطلع شده ایم که اداره نظارت بر کیفیت کالای چین از امکان فراخوان 25254 دستگاهی محصولات ب ام و در فوریه سال آینده به دلیل مشکل سامانه ترمز آن ها خبر داد . هنوز اطلاعات دقیقی در این باره در دسترس نیست اما گفتنی است که ب ام و در سال جاری تا کنون در دو مرحله  اقدام به جمع آوری 220 هزار دستگاه از محصولاتش در این به دلیل مشکل فرمان و چراغ های عقب کرده است.


بدون دیدگاه