دسته‌بندی نشده

انتشار تصویر رندر شده از آئودی A8 2018

شرکت آئودی قصد داشته در آینده نزدیک به معرفی مدل جدید آئودی A8 سدان بپردازد که به عنوان مدل پرچمدار شرکت آلمانی شناخته می شود. تاکنون جزئیاتی درباره A8 2018 انتشار پیدا نکرد و مشخص نیست با چگونه مدلی از برند آلمانی رو به رو هستیم. A8 یک مدل منحصربفرد از آئودی بوده که با شاسی ترکیبی آلومینیوم، فولاد، فیبرکربن و منزنیوم استحکام بالایی در برابر آسیب های وارده دارد.

براساس گزارش ها مدل 2018 بیش از 50 درصد از آلومینیوم تشکیل شده و به لطف مواد تشکیل دهنده شاسی مدل 2018 A8 آئودی، باید انتظار 24 درصد جنس بدنه سخت تر را داشت.

البته با مواد اولیه جدید بدنه A8 نباید انتظار داشت که مدل 2018 وزن کمتری پیدا کند بلکه سنگین تر خواهد شد. به گزارش Autocar  این مدل 282 کیلوگرم سنگین وزن‌تر خواهد بود.

گذشته از آن صندلی های عقب 1.1 اینچ دید بیشتری پیدا کرده و سقف نیز افزایش ابعادی پیدا کرده است. با افزایش وزن باید انتظار داشت که فضای داخلی حجم بیشتری پیدا کرده و می توان انتظار نیروی محرکه جدیدی در این خودرو داشت.

در بخش پیشرانه احتمالا یک موتور 12 سیلندر شش لیتری یا هشت سیلندر 4.0 لیتری بی توربو ترکیبی به کار گرفته می شود. رونمایی نیز احتمالا در 11 جولای سال 2017 صورت می گیرد و این رونمایی در بارسلونا اسپانیا می باشد.

تاکنون تصاویر جاسوسی متعددی از A8 2018 منتشر شد که طراحی جدید با چراغ های LED بازطراحی شده را نشان می داد. اطلاعات بیشتری از این محصول آینده در دست نیست تا به آن پرداخت. برای مثال تاریخ عرضه و قیمت A8 2018 مشخص نیست و برای کسب جزئیات کافی باید تا 11 جولای 2017 منتظر بود.

این کمپانی در نمایشگاه های پیشین نیز محصولاتی را رونمایی کرده و حال نوبت به معرفی یک مدل پرچمدار همچون A8 رسیده که بایستی بزودی معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا