اخباراخبار خارجی

رونمایی لوتوس از مدل منحصربفرد Evora Sport

شرکت لوتوس برای بازار ایالات متحده نسخه منحصربفردی از خودرو Evora Sport را معرفی کرده که Evora Sport 410 GP شناخته می شود، مدلی که همچون نام خود از پیشرانه 410 اسب بخاری بهره می برد.

چنین پیشرانه ای لوتوس Evora Sport 410 GP را قادر می سازد تا در کمتر از 3.9 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت دست پیدا کند. گذشته از آن سقف سرعت این مدل به 304 کیلومتربرساعت بوده که باتوجه به نوع پیشرانه تعجب آور نیست.

 

در طراحی ظاهری خودرو منحصربفرد لوتوس تغییری حاصل نشده اما برای اختلاف بیشتر از رینگ های طلایی و خطوط زردی روی بدنه مشکی به کار گرفته شد تا مدل را متفاوت سازد.

باتوجه به منحصربفرد بودن این خودرو، لوتوس قصد داشته تنها 150 دستگاه از Evora Sport 410 GP را تولید و به فروش برساند. گذشته از آن مدل قیمت پایینی نداشته و بایستی هزینه ای 110 هزار دلاری برای خرید هر دستگاه آن کرد.

جزئیات بیشتری از Evora Sport 410 GP ارائه نشد و باتوجه به اعلام شرکت بریتانیایی محصول موردبحث اختصاصی بازار ایالات متحده معرفی شده از این رو نباید انتظار داشت Evora Sport 410 GP را در دیگر بازارها شاهد باشیم.

 

تاریخ تحویل این مدل اواخر سال 2017 بوده و انتظار داریم در نمایشگاه نیویورک Evora Sport 410 GP را شاهد باشیم. شایان ذکر بوده Evora Sport 410 GP در مقایسه با نسخه استاندارد Evora Sport وزن کمتری داشته از این رو آیرودینامیک بهتری برای عملکرد حرکتی بهتر خواهد داشت.

5 دیدگاه

  1. در برابر هیوندایی جنسیس حرفی برای گفتن نداره دیگه کسی بالای این جور ماشینا پول نمیده و الان همه مردم دنیا فقط کره ای میخرن من خودم دارم تیولی میخرم و همونطور که همه میدونین تیولی پر فروشترین شاسی بلند اروپا و امریکا شده

  2. شاهکار طراحی در لوتوس نمایان میشود evora sport با شتاب مثال زدنی 3.9 یک خودروی سوپر اسپرت و خوش دست است برای افرادیکه هاشق برندهای تک و بی همتایی همچون لوتوس لامبورگینی پورشه آلفارمئو مک لارن و آئودی سری r و فورد سری شلبی و gt هستند
    من شخصا برند لوتوس انگلیس را بخاطر حجم سازی های زیبا استفاده از موتورهای کوچک و بسیار سریع و استفاده دست و دل بازانه از کیت های فیبر کربن بمنظور سبک سازی بدنه دوست دارم
    مطمئنم که پونی کار عزیز کامنت زیر را قرار نداده و هر شخص عاقلی میداند که ایشان چنین نظری ندارد

  3. شما به درجه ای از ذوب شدگی در صنعت کره رسیدی که فکر نمیکنم با این برقی که از سئول چشمات رو کور کرده بتونی جلوتو ببینی و پشت اون تیولی ، رانندگی کنی!!!!!! خیلی بامزه است که سان مارتین سعی می کند در پونی و سانی ، دو شخصیت و نظر مجزا در مورد سانگ یانگ ارائه دهد..!!!

  4. تا وقتی فرانسوی است کسی بنظرت میره سمت این لوتوس تازشم که فروختش به مالزی چن سال پیش دادا دیگه هرکسی میدونه رنو استپ وی ازین خیلی سرتره شتاب مثال زدنی استپ وی صندلی های بسیار راحت مسافرتی و شاسی که استپ وی داره هیچ خودروساز زنده ای در دنیا نداره دنده ی فیله لامصب عصن به اعوجوبه ای تازشم فی بازار بالاتر میره چون ایران خودرو مدل 2017 میخواد وارد کنه که خیلی بهتره حالا خودت حساب کن تا رنو هست کسی میره سمت چنین اسباب بازی های مینیاتوری ؟؟؟

  5. این ماشین شکست خوردست . کیا ریو سلطان جاده هاست و بی رقیبه صندلیهای بیمانند مبلش و سنفونی صدای موتور 17 سوپاپش با 104.5 اسب چموش سئولیش که تو اتاق میپیچه و ادمی از شنیدن این صدا به وجد میاد و صدا به صدا نمیرسه و اون پلاستیک های خشک اتاق که از پدر بزرگوارش کیا پراید پر فروشترین اتومبیل ایران زمین به عاریت گرفته شده همه و همه خبر از کیفیت بی نظیر کره ای این ماشین داره
    زنده باد کره به امید بوسیدن سنگ فرش های سئول بدرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا