اخباراخبار خارجی

چرخش بنز به سمت بوش برای خودران ها

کمپانی دایملر در زمینه خودروهای خودران قدمهای بزرگی برداشته است. کامیونهای خودران این کمپانی در حال حاضر مرحله آزمایشی را در جاده ها سپری می کند و خودروهای مرسدس کلاس ای این کمپانی اولین خودرویی است که بایستی تایید آزمایش در نوادا را بدست آورد. اما این کمپانی پیشرو در خودروهای خودران، برای اینکه بتواند تا دهه آینده خودروهای خودران خود را بر روی جاده ها به حرکت درآورد، تصمیم به همکاری با کمپانی بوش گرفته است.

کمپانی دایملر و کارخانه قطعه خودروسازی بوش موافقتنامه ای را در مورد طراحی خودروهای خودران امضا کرده اند. این موافقتنامه در مورد توسعه یک سامانه آماده تولید برای خودروهای بدون سرنشین در جاده های شهری با نگاهی به توسعه SAE سطح 4 خودروی کاملا خودران و SAE سطح 5 خودروهای بدون سرنشین است.

بنا به گفته دایملر همکاری این دو کمپانی موجب ترکیب متخصصان هر دو کمپانی و افزایش توانایی آنها می شود. هدف مرکزی این همکاری، توسعه نرم افزار و الگوریتم برای سامانه رانندگی خودران در نواحی شهری به همراه افزایش ایمنی و کنترل ترافیک می باشد.

در این سامانه، خودرو به نزدیک راننده می آید. تلفنهای هوشند قابلیت اتصال به این خودروها را دارند که این توانایی قابلیت های جدیدی با مشتریان ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا