اخباراخبار خارجی

هیوندای Creta مدل 2017 عرضه شد

هیوندای موتور هند مدل 2017 از Creta را با مجموعه ای از به روز رسانی های تجهیزات و ظاهری جدید ارتقا داده است.

این خودرو به تازگی عرضه شده است. هم چنین موتور دیزلی 1.4 لیتری CRDI U2 برای نسخه E+ این خودرو آپشنی جدید محسوب می شود.

مدل 2017 این خودرو با گزینه رنگ بدنه دوگانه نیز عرضه می شود که به نسخه SX+ دستی اختصاص دارد. این گزینه شامل سقف مشکی فانتوم به همراه بدنه سفید قطبی یا قرمز آتشین در کنار رینگ های آلیاژی برش الماسی 17 اینچی است که قبلا به نسخه های SX+ و SX(O) اختصاص داشتند. نسخه های دو رنگ این خودرو هم چنین اختصاصا دارای تودوزی تمام مشکی با روکش های پارچه ای قرمز و مشکی هستند در حالی که دیگر مدل های آن با ترکیب بژ و مشکی عرضه می شوند.

از دیگر ویژگی های جدید این خودرو می توان به سیستم Arkamys Sound Mood و سیستم AVN هفت اینچی با اپل کارپلی، اندروید اتو و اتصال Mirror Link  اشاره کرد.

نسخه SX+ دو رنگ این خودرو با موتور 1.6 لیتری Dual VTVT بنزینی با قدرت 123 اسب بخار و گشتاور 151.02 نیوتون متر یا 1.6 لیتری CRDi VGT دیزلی با قدرت 1288 اسب بخار و گشتاور 259.888 نیوتون متر عرضه می شود. نسخه های دو رنگ این خودرو به گیربکس دستی شش سرعته مجهز می شوند در حالی که نسخه های معمولی آن دارای گیربکس اتوماتیک شش سرعته هستند.

1 دیدگاه

  1. ببخشید این خودرو دو دیفرانسیله هست؟ و فقط به صورت فرمان انگلیسی عرضه شده ؟با تشکر از سایت خوبتون لطفا پاسخ رو به ایمیل من بغرستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا