اخباراخبار خارجی

مرسدس بنز کلاس S به خودران شدن نزدیک می شود

مرسدس بنز کلاس S مدل 20188 که اواخر ماه جاری در نمایشگاه خودروی شانگهای 2017 رونمایی خواهد شد، به طور خودکار در پیچ ها و تقاطع ها سرعت خود را کم خواهد کرد.

کلاس S از اطلاعات نقشه و ناوبری خود استفاده می کند تا تقاطع ها، پیچ ها یا ورودی و خروجی های بزرگراه ها را شناسایی کرده و سرعت خود را تنظیم کند. این سدان بزرگ هم چنین سیستم های رادار و دوربین ارتقا یافته خود را به کار خواهد گرفت تا به طور مناسبی سرعت خود را کم کند. راننده همچنان نیاز به هدایت فرمان خواهد داشت اما خودرو سرعت، ترمز و شتاب خود را در صورت لزوم به صورت خودکار تنظیم خواهد کرد.

کلاس S مدل 2018 علاوه بر عملکرد کمک راننده جدید خود دارای کمک تغییر مسیر اکتیو نیز خواهد بود که تغییر مسیر خودکار در سرعت های بین 80 تا 1800 کیلومتر بر ساعت را ممکن می سازد. سیستم Active Distance Assist مرسدس نیز به راننده این خودرو کمک می کندو در کنار Active Steering Assist کار می کند.

از دیگر ویژگی های ایمنی پیشرفته تکنولوژیکی در کلاس S جدید می توان به Active Emergency Stop Assist، Evasive Steering Assist و Active Speed Limit Assist اشاره کرد که با استفاده از اطلاعات ناوبری محدودیت سرعت را به راننده اعلام می کند.

اطلاعات بیش تر از مرسدس کلاس S مدل 2018 و سیستم های ایمنی آن پس از رونمایی در نمایشگاه شانگهای منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا