ماروتی سوزوکی آلتو باز هم پرفروش ترین مدل هند شد

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

ماروتی سوزوکی آلتو باز هم پرفروش ترین مدل هند شد

ثبات در صدر جدول فروش به امری عادی برای ماروتی سوزوکی آلتو تبدیل شده است.

آلتو که یکی پس از دیگری موفقیت ها را پشت سر می گذارد بار دیگر و برای سیزدهمین سال متوالی به عنوان پرفروش ترین خودروی بازار هند شناخته شده است. این خودروساز هندی بیش از 241 هزار دستگاه از آلتو را در سال های 2016 و 2017 فروخته است. به طور کلی، آلتو در هر سال به تنهایی فروشی بیش تر از فروش دیگر خودروهای سواری در بازار هند داشته است.

آلتو در سال های 2016 و 2017 حدود 17 درصد از کل فروش ماروتی سوزوکی در این بازار بومی را به خود اختصاص داده است. برند آلتو همیشه طرفداران زیادی در این کشور داشته است چرا که دارای مصرف سوخت پایین، طراحی و عملکرد مناسب در کلاس خود است. هم چنین قیمت ارزان و هزینه های نگهداری پایین نیز کمک کرده تا این خودرو از رقبای خود جلوتر باشد. این خودرو برای اولین بار در سال 2000 در بازار هند عرضه شد و در سه سال ابتدایی به فروش کلی 100 هزار دستگاه رسید. این خودرو طی 17 سال فروش خود به روز رسانی های متعددی داشته است تا پاسخ گوی نیاز مشتریان باشد.

در حال حاضر ماروتی سوزوکی آلتو با موتور 800 سی سی یا 1.0 لیتری K10 عرضه می شود. این خودرو علاوه بر مدل بنزینی اصلی با آپشن CNG نیز عرضه می شود.


بدون دیدگاه