اخباراخبار خارجی

نسل بعدی هیوندای ورنا فاش شد

نسل بعدی هیوندای ورنا قبل از رونمایی در ماه اوت، در حال تست جاده ای در هند دیده شده است.

ورنای جدید که اواخر سال 2016 در چین معرفی شد بر اساس فلسفه طراحی Fluidic Sculpture 2.0 هیوندای ساخته شده است. هم چنین به نظر می رسد این خودرو تا حدودی الهام گرفته از الانترای جدید باشد که اواخر سال گذشته در هند معرفی شد.

نمونه آزمون این خودرو پوشش استتاری کاملی دارد. گمان می رود این خودرو به روز رسانی هایی مشابه مدل عرضه شده در چین داشته باشد. قسمت جلوی این خودرو به جلوپنجره کرومی شش ضلعی بزرگ با قسمت های افقی مجهز می شود در حالی که هواکش آن دارای جلوپنجره مشبک کندوی عسلی است. چراغ های جلوی کشیده شده به سمت عقب در این خودرو دارای لامپ های پروژکتوری و LEDهای دید در روز هستند. سپرهای این خودرو برای طراحی زاویه دارتر و اسپرت بازطراحی شده اند. نیم رخ این خودرو طراحی کوپه شکل دارد در حالی که صندوق عقب آن شباهت هایی با مدل کنونی دارد.

کابین این خودرو به روکش های پرمیوم و نمایشگر سرگرمی با اتصال بلوتوث مجهز خواهد شد. هم چنین این مدل جدید به مجموعه ای از ویژگی های جذاب همچون کنترل دمای دو محیطه، دکمه استارت، اپل کارپلی و اندروید اتو و غیره مجهز می شود. مدل مخصوص هند ورنا از موتور 1.4 لیتری بنزینی و 1.6 لیتری دیزلی با قدرت های 106 و 89 اسب بخار مجهز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا