رونمایی آئودی از کانسپت الکتریکی E-Tron اسپرت بک

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶

رونمایی آئودی از کانسپت الکتریکی E-Tron اسپرت بک

شرکت آئودی در جریان نمایشگاه شانگهای سال جاری به معرفی کانسپت الکتریکی جدیدی پرداخت که آینده شاسی بلند اسپرت این کمپانی را به نمایش می گذرد.

این مدل E-Tron اسپرت بک نام داشته و دومین اتومبیل تمام الکتریکی کمپانی آلمانی محسوب می شود. به طور کلی E-Tron اسپرت بک کراس اوور اسپرت شرکت مذکور بوده که تهاجمی به نظر رسیده و پرقدرت جلوه می کند.

طراحی برگرفته از A3 آئودی با سیستم چهار چرخ محرک کواترو توان بالایی را به محصول جدید آئودی می بخشد. شرکت مذکور از یک باتری 320 کیلووات ساعتی بهره گرفته که با حالت تقویت می تواند به 370 کیلووات ساعت ارتقا پیدا کند. بنابراین می توان انتظار داشت که این مدل 0 تا 100 را در کمتر از 4.0 ثانیه سپری کند. البته آئودی باتری 90 کیلووات ساعتی به کار گرفته که پوشش حرکتی گسترده ای دارد.

سقف پوشش حرکتی E-Tron به 510 کیلومتر می رسد که در میان دیگر اتومبیل های الکتریکی بسیار قابل توجه و بزرگ به شمار می رود. مشتریان این مدل در نسخه تولیدی می توانند سفارشی سازی هایی داشته باشند و از بسته باتری پرظرفیت تری برای این مدل در نظر گیرند تا شاهد پوشش حرکتی بیشتری توسط خودرو E-Tron اسپرت بک باشند.

آئودی قصد داشته اسپرت بک جدید را در سال 2019 به تولید رسانده و روانه بازار کند. بنابراین تا عرضه نسخه تولیدی E-Tron اسپرت بک فاصله بسیاری وجود داشته و انتظار می رود شرکت موردبحث تا این زمان قیمت مدل را نیز مشخص سازد.


بدون دیدگاه