اخباراخبار خارجی

قیمت تسلا مدل اس کاهش پیدا می کند

شرکت تسلا قصد داشته بزودی نسخه مقرون به صرفه ای از مدل اس را روانه بازار کند. مدلی که با تخفیف تسلا رو به رو شد و یک فرصت برای مشتریان کمپانی محسوب می شود.

در حال حاضر مدل 3 این کمپانی قیمت 35 هزار دلاری دارد که در سال گذشته معرفی شد. به تازگی تسلا مدل اس را با باتری 75 کیلووات ساعتی با کاهش قیمت 7500 دلاری به فروش می رساند.

چنین کاهش قیمتی چشمگیر بوده و انتظار می رود موجب افزایش فروش مدل اس شود. پیشتر مدل اس با باتری 60 کیلووات ساعتی قیمتی 68 هزار دلاری داشت و حال یک مدل با باتری بزرگتر قیمت پایینی پیدا کرده است.

در حال حاضر نسخه 75 کیلووات ساعتی مدل اس با کاهش قیمت 7500 دلاری به 69 هزار دلار رسید. این یعنی ارزان ترین خودرو شرکت تسلا که با باتری مناسب و قیمتی ایده آل عرضه می شود.

در ارزان ترین مدل اس شرکت تسلا قابلیت هایی چون سقف کاملا شیشه ای و صندوق عقب برقی تدارک دیده که ارزشی 1500 دلاری دارد. از دیگر ویژگی های نسخه جدید باید به شارژر 72 آمپر، سیستم تعلیق هوشمند و برخی دیگر اشاره دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی کمپانی تسلا مراجعه کنید. شایان ذکر بوده مدل 3 تسلا در سال 2018 به مشتریان تحویل داده خواهد شد و این مدل مقرون به صرفه ترین خودرو کمپانی مذکور شناخته می شود.

مدل 3 تسلا در مارس سال 2016 معرفی شده و توانست پیش فروش بزرگی برای کمپانی به دنبال داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا