اخباراخبار خارجی

شاسی بلند هیوندای به نوربورگرینگ رسید

این روزها که ثبت رکورد در مسیر نوربورگرینگ بالا گرفته و حتی خودروهای برقی در آن آزمایش می شوند، شاهد حضور شاسی بلند کوچک هیوندای در این مسیر آلمانی  هستیم.

به گزارش خبرخودرو، در حال حاضر این شرکت کره ای دارای چندین محصول در بخش شاسی بلندهای کوچک است و Creta و Kicks آن جز  بهترین های بازار هند و برزیل هستند. اما هیوندای خودروی Kona را برای بازار جهانیش در نظر گرفته است. این خودرو دارای طراحی تازه با چراغ های جلوی متفاوت است. حضور Kona در مسیر نوربورگرینگ با هدف رقابت با خودروهایی همچون مرسدس GLA45 نیست بلکه حضور آن نشان دهنده قابل اعتماد بودن آن است. انتخاب نوربورگرینگ هم به دلیل قرارگیری مرکز آزمایش منطقه اروپای هیوندای در نوربورگرینگ می باشد.

گمان می رود که خودروی فوق دارای یک موتور 1.0 لیتری توربو یا 1.4 لیتری T-GDI در اروپا و 2.0 لیتری 47 اسب بخاری مشابه الانترا در امریکا باشد. البته استفاده از یک موتور 1.66 لیتری توربو با قدرت بیشتر نیز دور از ذهن نیست. به هر حال هیوندای به تنهایی وارد بازار خودروهای شاسی بلند نشده و کیا نیز برای کمک به آن برای دستیابی به سهم بیشتری از بازار Stonic را معرفی کرده است.

1 دیدگاه

  1. درود بر این دو خودروساز مطرح بین المللی دیشب برنامه ای در یکی از کانال ها مخش میشد راجع به محصولات الجی سامسونگ سانگ یانگ کیا هیوندا و در متن برنامه به اعجوبه قرن اخیر یعنی کره جنوبی اشاره میشد این کشور واقعا در صنایع الکترونیک صنایع پزشکی صنایع دارویی و بهداشتی آرایشی صنایع حمل و نقل خودرو اینترنت گجت های جدید و ساختمان و صنایع نفت و کشتی سازی به یک غول مهارشدنی تبدیل شده کافیه دز گوگل سرچ کنید رتبه کیا هیوندا درجهان و یا رتبه اقتصادی کره جنوبی تا متوجه عرایضم شوید در آلمان از نزدیک شاهد بودم که مردم به وفور به کیا هیوندا اعتماد 100 % داشتند طوریکه شاهد تردد حجم وسبعی از کره ای عا در هامبورگ و نویدراندربورگ مونیخ و کلن بودم این نشاندهنده اعتماد به کالاهای الکترونیکی و خودروی کره جنوبی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا