اخباراخبار خارجی

اعتصاب نمایندگی‌های فیات در ایتالیا

تنش‌ها بین فیات و نمایندگی‌های ایتالیایی این کمپانی پس از این که نمایندگی‌ها بیش از 6 هزار دستگاه خودرویی که سفارش نداده بودند را دریافت کردند، بیشتر شده است.

خودروهایی مذکور شامل حدوداً6 هزار دستگاه از مدل کامپکت تیپو و ون بزرگ دوکاتو می‌باشد که هر دو وضعیت فروش خوبی در بازار ندارند و اکنون در انبارهای این نمایندگی‌ها انباشته شده‌اند.

یکی از مدیران این نمایندگی‌ها در این باره می‌گوید: “چند روز پیش از سوی فیات صورت حساب خرید تعداد قابل توجهی خودرو برای ما صادر شد که آن‌ها را ما سفارش نداده بودیم. این مدل‌های مشخصات فنی و تریم ها نادرستی نیز داشته و این کار فروش آن‌ها را بیش از پیش سخت می‌کند. در حال حاضر هم ما چند صد دستگاه تیپو در انبارهای خود داریم.”

یکی دیگر از مدیران نمایندگی‌های فیات در ایتالیا در صحبت خود این چنین موضوع را توضیح می‌دهد: “فیات در یک شب فاکتور فروش بیش از 5000 دستگاه از یک مدل را برای ما صادر کرده که این خودرو در طول سال ماهیانه کلاً فقط 4000 دستگاه فروش داشته است.”

این نمایندگی‌ها به دلیل نگرانی در مورد نحوه واکنش فیات کرایسلر به این قضیه، هویت خود را افشا نکرده‌اند.

در حالی که نمایندگی‌ها از این تصمیم فیات بسیار عصبانی هستند، این غول خودروسازی با این حرکت خود، میزان تحویل مدل‌های خود در سه ماهه اول سال 2017 و همچنین درآمد خود را به میزان 90 میلیون یورو افزایش داده است، موضوعی که می‌تواند بدون شک سرجیو مارکیونه را خوشحال کند، وی در مصاحبه‌ایاخیراًگفته‌ بود که انتظار دارد سه ماه اول سال 20177 از نظر آمار فروش، فیات کرایسلر ضعیف‌ترین عملکرد در سال را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا