مرسدس AMG A45 بیش از 400 اسب بخاری خواهد بود

سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

مرسدس AMG A45 بیش از 400 اسب بخاری خواهد بود

در حالی که دولت ها شرکت های تولیدکننده خودرو را وادار به تولید خودروهایی می کنند که گاز گلخانه ای کمتری تولید می کنند، اما کمپانی ها سعی می کنند مدل های قدرتمند بیشتری را در بازار عرضه دارند.

یکی از این تولیدکنندگان مرسدس اشتوتگارتی بوده که به نظر می رسد قصد دارد در سدان کامپکت آتی خود پیشرانه قدرتمندی به کار گیرد. به گفته Tobias Moers مدیر بخش AMG مرسدس، نسل بعدی A کلاس می تواند به پیشرانه حداقل 400 اسب بخاری مجهز شود تا توان بالاتری داشته باشد.

Moers بیان کرد که شرکت قصد داشته دست کمی از رقبا نداشته و محصولی قدرتمند در بازار عرضه دارد. او افزود که مرسدس بنز در برنامه اش می خواهد کمپرسور برقی را در کنار موتور اتومبیل به کار گیرد تا نیروی اضافی را به ارمغان آورد. حداقل موتور نسل بعدی A کلاس می تواند از نوع 3.0 لیتری به شمار رود.

شایعه شده نسل بعدی A45 AMG به پیشرانه 400 اسب بخاری مجهز است که توان کمی محسوب نمی شود. چنین پیشرانه ای خودرو را قادر می سازد تا در کمتر از 4 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت برسد.

البته ممکن است آئودی RS3 نسل بعدی پیشرانه 5 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژی دریافت کند که پیشرانه ای 400 اسب بخاری محسوب می شود و قدرت بالایی می تواند از خود به نمایش درآورد.

بنابراین رقبای AMG A45 نسل بعدی را نباید دست کم گرفت و توان بالایی می توانند از خود نشان دهند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


بدون دیدگاه