اخباراخبار داخلی

مک لارن علاقه ای به تولید خودرو چهار درب ندارد

شرکت بریتانیایی مک لارن در سالیان فعالیت خود همیشه به تولید اتومبیل سوپراسپرت دو درب می پرداخت و حال به نظر نمی رسد در آینده شاهد معرفی مدل چهار دربی از این برند انگلیسی باشیم.

به تازگی مک لارن تایید کرد که خبری از مدل چهار درب نیست. البته مک لارن می خواهد در آینده یک سوپراسپرت چهار صندلی معرفی کند اما این بدان معنا نیست با یک مدل چهار درب رو به رو می شویم.

Mike Flewitt مدیرعامل مک لارن در گفتگو با Auto Express طی نمایشگاه شانگهای بیان داشت به این موضوعات اشاره کرد. Flewittt می گوید:

” ما باید به بازار توجه کنیم. بایستی بررسی شود آیا چنین مدلی در بازار تقاضا داشته یا خیر. بنابراین نمی توان بدون بررسی قبلی به نتیجه ای رسید.”

وی افزود:

“شما مجبورید از مدلی با فاصله دو محور کمی طولانی تر بهره گیرید اما این بدان معنا نیست که مدل های دیگر را به خط تولید خود وارد کردید. ما اگر با ایده جذابی رو به رو شویم قطعا به آن عمل خواهیم کرد و خیر وجود نخواهد داشت.”

با این حساب همچنان باید شاهد مدل سوپراسپرت چند صد اسب بخاری را از این برند شاهد بود و نمی توان مدل هایی چون سدان، کوپه، هاچ بک، شاسی بلند و برخی دیگر را در برند مک لارن مشاهده کرد.

در جریان نمایشگاه ژنو مک لارن از 720 اس رونمایی به عمل آورد، مدلی که 700 اسب بخار قدرت داشته و از طراحی جدیدی بهره می برد. مشخص نیست در آینده تصمیم مک لارن چگونه خواهد بود و آیا تغییری خواهد کرد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا