انتشار تصویر رندر شده از فولکس واگن پولو 2018

پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

انتشار تصویر رندر شده از فولکس واگن پولو 2018

یکی از مزایا تصاویر رندر شده ایجاد تصوری از مدل آینده یک خودرو است. حال براساس گزارش های تازه انتشاریافته، شرکت فولکس واگن قصد داشته در اواخر سال جاری مدل جدید پولو هاچ بک را معرفی کند.

مدلی که انتظار می رود با تغییراتی در طراحی رو به رو شده و یک فیست لیفت تمام عیار باشد. به تازگی یکی از هنرمندان اروپایی تصمیم گرفت تصویر رندر شده ای از مدل جدید پولو منتشر کند که قابل توجه است.

 

Autoforum.cz تصویری از پولو مدل جدید منتشر کرده که طراحی جدیدی را به این مدل بخشیده است. از ویژگی های نسخه جدید باید به چراغ های جلو بازطراحی شده LED، جلوپنجره مشبک با لوگو بزرگی از فولوکس واگن در میان، سقفی با شیب بیشتر، سیستم اگزوز دوگانه مستطیل شکل و چراغ های عقب LED اشاره داشت.

با چنین مشخصات ظاهری می توان مدل آینده پولو را یک هاچ بک جذاب و ایده آل دانست. به نظر می رسد پولو بعدی در طراحی الگوبرداری از Arteon داشته و به نوعی زبان طراحی جدید خودروهای فولکس واگن را نشان می دهد.

براساس گزارش ها نسخه GTI به پیشرانه 2.0 لیتری 197 اسب بخاری مجهز بوده و شامل چندین موتور مختلف چهار سیلندر خواهد شد. پولو جدید روی پلتفرم MQB قرار می گیرد که Ibiza جدید سئات از آن برخوردار است. جزئیات بیشتری در کار نبوده و با معرفی در اواخر سال باید انتظار داشت تا اوایل 2018 از راه برسد.


بدون دیدگاه