پژو سیتروئن در پی موفقیت در بازار چین است

جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | 10 نظر

پژو سیتروئن در پی موفقیت در بازار چین است

به گفته مدیر پژو سیتروئن، کارلوس تاوارس، موفقیت برندهای این خودروسازشامل پژو، سیتروئن و DS در چین برای نشان دادن توانایی هایی جهانی آن ضروری هستند.

تاوارس گفت: “چین بزرگ ترین بازار دنیا است. ما در پی تبدیل به خودروسازی جهانی هستیم، بنابراین برای ما مهم است که در چین موفق باشیم.”

وی تاکید کرد که در حال حاضر این امر محقق نشده و این خودروساز مسیر درستی را در چین پیش نگرفته است. سال گذشته به دلیل مشکلات مالی که باعث شد پژو سیتروئن فعالیت های خود را به منظور کاهش هزینه ها تغییر دهد، فروش این خودروساز در چین و جنوب شرقی آسیا حدود 16 درصد کاهش داشته است.

تاوارس در حاشیه نمایشگاه خودروی شانگهای افزود: “موفقیت در چین نشان می دهد که ما قابلیت تبدیل شدن به خودروسازی جهانی را داریم. به همین دلیل حضور ما در این بازار استراتژیک است.”

تاوارس اظهار داشت در حالی که اکنون تمام برندهای این خودروساز شاسی بلندهای تازه و رقابتی از جمله پژو 3008 و 5008، سیتروئن C5 Aircross و DS 7 کراس بک را در خط تولید دارند، زمان خوبی برای حضور در این بازار است. وی گفت: “خبر خوش آن است که همه چیز می تواند پیشرفت کند. اکنون باید اجرای برنامه ها آغاز شود.”


10 دیدگاه

  1. احمد1986 | اردیبهشت 10, 1396 | لینک نظر

    چقدر خوبین شما طرفدارای کره ای ادم شاد میشه با وجود شما!
    رنو دومین برند پر فروش اروپاست بعد اقا میفرمایند مردم اروپا فرانسوی نمیخرن!!!!! ماشین سال 2016 اروپا میشه پژو 3008 بعد اقا میفرمایند مردم اروپا فرانسوی نمیخرن!!!!
    دنیای واقعی منظورم بیرون اتاقتونه چیز دیگه ای رو نشون میده حالا شما هی بشین تا صب قوقولی قوقو کن ولی باز که میری میزنی ماشین سال 2016 اروپا چیه گوگل بهت میگه 3008 میگی دومین برند پر فروش اروپا کدومه گوگل میگه رنو اونموقست که یه بغضی میشینه تو گلوت وباز میای اینجا میگی دیشب یه برنامه دیدم یکی گفت فرانسه خیلی بده بد بد بد??

  2. Real man | اردیبهشت 9, 1396 | لینک نظر

    خود جناب تاواروس میگه تمام برند های ما تو چین روی خط تولیده جالب اینجاست که طرف نشسته پشت کامپبوتر و یا گوشی موبایل و تبلت دستشه تو ایران میگه “نه اصلا هم اینطور نیست اتفاقا ” بابا ما با کی ها طرفیم بحث با این افراد بیهوده است

  3. sunmartin | اردیبهشت 9, 1396 | لینک نظر

    کاربران ناموافق با صحبت من و مشخصا طرفدار فرانسوی ها شما عقیده و مرامتون محفوظ واقعیت این است که فرانسوی ها در هیچ کجای جهان طرفدار ندارند در رنکینگ ها هم میبینیم فرانسه به رقم قدرت دوم اقتصادی اروپا اما در زمینه خودرو در جهان بین یازدهم و دوازدهم سیر میکنه طی گفتگوی ویژه خبری که چند شب پیش بود از مردم اروپا راجع به فرانسوی ها میپرسیدند با بالا انداختن شانه میگفتند حاضر نیستند رنو پژو سیتروئن سوار شوند
    این از بد حادثه و مافیای خودرو بود که قرعه این خودروها به ایران رسید و ما مجبور شدیم 405 و مشتقات 206 مشتقات را اا قرن ها تحمل کنیم

  4. علی | اردیبهشت 9, 1396 | لینک نظر

    نه اتفاقا اصلا همچین چیزی نیست کی این آمار و ارقام و از خودش درآورده?
    والا تا جایی که ما يادمون میاد بدترین و بی کیفیت ترین ماشینهای آسیایی هم کره ای ها بودن الانم اکثرا تو هند و چین تولید میشن حالا یه عده منفعتشون به خطر ميوفته دلیل نميشه واقعیات گفته نشه

  5. sunmartin | اردیبهشت 9, 1396 | لینک نظر

    در حمایت از کامنت جناب ریل مان باید بگم ایشان تا حدی درست میگن بدترین خودروهای اروپایی همین فرانسوی ها هستند بطوریکه هیچ احدی نه رنو نه پژو و نه سیتروئن قبول نداره و این کاملا مشخصه در مورد قطعات هم تا حدی ایشان درست میگویند بله تقریبا شرکت دانگ فنگ 70 تا 80 درصد قطعات پژو را در چین تولید و سپس مونتاژ میکند مثل 301 و 207 و 2008
    در مورد رنو هم تالیسمان فلوئونس داستر در چین تولید میشوند بسیاری از قطعات آنها سیتروئن هم در مدل های c3 و c4 و c6
    این واقعیت نمیشه انکار کرد حالا شما اگر از افشای این اخبار ناراحت شدید باید با خود کنار بیایید

  6. REAl MAN | اردیبهشت 8, 1396 | لینک نظر

    تاوارس اضافه کرد اکنون اکثر قطعات پژو و رنو بصورت links در شرکت دانگ فنگ چین تولید میشود لذا ما از هزینه های خود با استفاده از این مزیت کاسته ایم ما همواره در پی کاهش هزینه های خود هستیم و بازار چین این فرصت را به ما میدهد که از تولید و فروش بالایی سود ببریم!

    به به چقدر هم خوب 60 تا 70 درصد رنو . پژو و بالای 80 درصد ستروئن چینی بودند با این حساب 100% چینی میشن

    • در پاسخ به: REAl MAN

      احمد1986 | اردیبهشت 8, 1396 | لینک نظر

      دیگه خوندن 4 تا خط فارسی هم انقدر سخته برات که از خودت شعر درآوردی!????
      اگه از این خبرا دوست داری که شرکتهای کره ای کیا و هیوندایی اعلام کردن کلیه قطعات خودروهاشون یعنی 100% در شرکتهای چینی تولید میشن دیگه خدا به داد کیفیت نداشتشون برسه!
      از دست این کره ای پرستا??

      • در پاسخ به: احمد1986

        Real man | اردیبهشت 8, 1396 | لینک نظر

        عمو جان عینکت نمره اش رفته بالا داداششش اصلا اسمی از کیا هیوندا و توبوتا و لکسوس نیست بحث بحث فرانسوی های پژو ستروئن است که در چین تولید میشن چرا اخبار درست مطالعه نمیکنی ؟ از دست تو حسود ?
        بابا جون هرچی کلک و خون آلوده به ایدز و پذیرش تحریم و دور زدن اقتصاد ایرانه زیر سر همین خروس هاست یعنی قوقولی قو هز بچه شیر و گروهبان هم خیری واسه صنعت کشور حاصل نمیشه اینها فقط حق حیاب میخوان رنو و پژو به ایران خودرو و سایپا گفتن تا دنیا دنیاس 206 و 405 و مشتقات با هر حلبی پاره و موتور چبنی تولید کن مارک پژو رو هم مث ال نوت بزن روش فقط حق حساب ما یادت نره اینها فقط دنبال سودن شما داری آب به آسیابشون میریزی نکنه بهت وعده ای چیزی دادن ؟ از من بتو نصیحت اول پولت بگیر بعد بیا اینجا سینه چاک بده چون فرانسوی ها کلاه بردارن ممکنه حق و حساب عمل کاری و کامنت گذاریت ندن یه وقت

        • در پاسخ به: Real man

          احمد1986 | اردیبهشت 8, 1396 | لینک نظر

          بچه جان بازم که شعر گفتی میگم از خودت خبر نساز کجای این خبر گفته 70% رنو و پژو چینی شدن!? چاخان!? دروغ!? خالی بندی!? دیگه تو خوندن فارسی که نباید مشکلی داشته باشی ببم جان! دیگه چاخان کردنم حدی داری ریل گرل یا بگم پونی مار با مدوم بیشتر حال میکنی!??
          والا منکه مثل تو پول نمیگیرم تبلیغ 4 تا حلبی کره ای رو تو سایتا بکنم واسه همین مثل تو تجربه ندارم!?
          باز 100 رحمت به فرانسوی ها که 206 و النودو به ایران دادن نه مثل کره ای های دزد سر گردنه که پراید آشغال که جون هزاران ایرانیو گرفته رو بندازن به ایران بعد یه سری دلال آرزوی بوس کردن سنگفرشای سئول رو بکنن از دست این کره ای های کلاه بردار با دلالای نون به نرخ روز خور
          خالیبندشون رییس جمهورتونم که به جرم اختلاس و دزدی انداختن زندان که!!?

        • در پاسخ به: Real man

          احمد1986 | اردیبهشت 9, 1396 | لینک نظر

          پسر جان تو خوندم زبان فارسی هم مشکل داری گویا ! مراجعه شود به کتاب فارسی دوم دبستان انشالا که فرجی حاصل شه!?
          بعد بیا بگو کجای این خبر گفته قطعات ماشینهای فرانسوی 60 یا 70% چینیه فرار نکنیا منتظرم!
          باز 100 رحمت به فرانسوی ها که 206 و 405 رو دادن به ایران بهتر از کره ای های دزد بود که پراید قاتل رو انداختن به ایران که جون هزاران ایرانی بی گناه رو گرفت تا قیام قیامتم با اسمهای مختلف و قطعات چینی سایپا بندازه به ملت این کره ای ها دلشون به حال ما نسوخته ببم جان بیدار شو اگه خودتو به خاب نزدی همه وعده هایی که بهت دادن الکیه تهش یه پوستر ریو بهت میدن بزنی به اتاقت!
          والا من نکه دلال نیستم مثل شما وارد نیستم کی باید پول بگیرم پس شما اول پول میگیری بعد اینجا تبلیغ کره ای میکنی!?