هیوندای Creta سوددهی بالایی داشته است

جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | 3 نظر

هیوندای Creta سوددهی بالایی داشته است

بر اساس گزارشی جدید، هیوندای Creta حدود 1.5 بیلیون دلار از سود کلی 5 بیلیون دلاری هیوندای موتور هند را به خود اختصاص داده است.

هیوندای Creta در ماه جولای 2015 با قیمت 859 هزار روپیه وارد بازار هند شد و به موفقیت خوبی در کلاس B شاسی بلندهای پرمیوم رسید. هیوندای در سال گذشته بیش از 80 هزار دستگاه از Creta را در این کشور فروخت. توزیع کننده هندی این خودروساز کره جنوبی با مالیات 73 درصدی، با رشد سوددهی مواجه شد و در سال 2016 افزایش سود 111 درصدی را ثبت کرد. این خودروساز در کلاس خودروهای سواری سهم بازار 17 درصدی را ثبت کرده است.

هیوندای موتور هند به سرعت پس از معرفی این خودرو، صادرات Creta به کشورهای دیگر را نیز آغاز کرد.

هیوندای Creta در نسخه های E، E+، S، S+، SX، SX+، SX+ Dual Tone و SX (O) عرضه می شود. طیف مدل های این خودرو شامل 15 ساختار متفاوت در نسخه های بنزینی و دیزلی است. مدل بنزینی این خودرو از موتور 1.6 لیتری Dual VTVT با قدرت 1233 اسب بخار متصل به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک شش سرعته بهره می برد. خریداران مدل دیزلی این خودرو نیز انتخابی بین موتورهای 1.4 لیتری U2 CRDi با قدرت 90 اسب بخار متصل به گیربکس دستی شش سرعته و 1.6 لیتری VGT CRDi با قدرت 1288 اسب بخار متصل به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک شش سرعته خواهند داشت.


3 دیدگاه

  1. sunmartin | اردیبهشت 10, 1396 | لینک نظر

    نویسنده محترم 1233 و 1288 اشتباها درج شده تصحیح کنید
    هایپر کارها هم چنین قدرت موتوری ندارند

  2. عمی | اردیبهشت 10, 1396 | لینک نظر

    هیوندایی هم هندی شد رفت. متاسفانه بیش از 60 درصد محصولات هیوندایی در هند تولید میشه که دیگه کیفیت …

  3. sunmartin | اردیبهشت 9, 1396 | لینک نظر

    علت ابن سود دهی قیمت مناسب و مونتاژ اینخودرو در هند بوده متاسفانه با ارزانسازی محصولات سود بالایی را نصیب خود میکنند اما از کیفیت برند هیوندا کاسته میشود باید قبول کرد که هیوندای هندی بهیچ وجه کیفیت هیوندای کره ای و یا آمریکایی را ندارد سود در همین ارزانسازی هاست
    بنده هیچ تمایلی به این خودرو ندارم