اخباراخبار خارجی

انتشار جزئیاتی از M5 جدید بی ام و

مدل M550i یکی از باعملکرده بالاترین مدل سری 5 بی ام و محسوب شده اما شرکت بی ام و قصد داشته بزودی یک نسخه جدید را به این سری بیافزاید.

براساس گزارش ها بی ام و می خواهد M5 جدیدی را معرفی کند که تاحدودی شبیه به M550i فعلی است. با این حال ممکن است مدل بعدی به جای سیستم چهار چرخ محرک xDrive به دو چرخ عقب محرک تبدیل شود.

حال براساس گزارش های انتشاری از سوی یک منبع کره ای، M5 بعدی بسیار قدرتمند بوده و شرکت بی ام و می خواهد آن را به سریعترین M5 تاکنون ساخته شده تبدیل کند.

به گفته این منبع، M5 با طراحی شبیه به M6 و سقفی فیبرکربنی از راه می رسد. انتظار می رود با ویژگی های طراحی اسپرت، M5 بعدی بتواند مدلی قابل توجه باشد.

سیستم اگزوز چهارگانه، دیفیوزر عقب، اسپیولر عقب و برخی دیگر از ویژگی های سدان با عملکرد بالای آینده بی ام و است. در بخش پیشرانه باید به موتور بیتوربو 4.4 لیتری هشت سیلندر که خروجی 600 اسب بخاری تولید می کند، اشاره کرد. این موتور در کنار گیربکس هشت سرعته DCT می تواند توانی قابل توجه از خود نشان دهد و برتر از دیگر M5 ها باشد.

بنابراین باید M5 بعدی را رقیب سرسختی برای مرسدس AMG E63 S  و برخی از این دانست. با پیشرانه موردبحث خودرو مذکور قادر است در کمتر از 3.5 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت برسد که جای تعجبی باقی نمی گذارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا