معين موتور نمايندگي رسمي سئات اسپانيا در ايران

شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | 4 نظر

معين موتور نمايندگي رسمي سئات اسپانيا در ايران

فولكس واگن آلمان بعنوان بزرگ ترين خودروساز جهان داراي چندين برند است . فولكس ، سئات ، اشكودا ، آئودي ، پورشه ، بنتلي ، لامبورگيني و بوگاتي در بخش خودروهاي سواري ، لوكس و سوپر اسپرت و فولكس ، مان و اسكانيا در بخش خودروهاي تجاري .
مجموع اين برندها باعث مَي شود تا گروه فولكس واگن عنوان بزرگ ترين خودروساز جهان را از آن خود كند . در چند سال گذشته همواره عنوان پرفروش ترين خودروساز جهان نيز بين فولكس و تويوتا دست به دست شده است اما سرانجام در سال ٢٠١٦ فولكس با اقتدار تويوتا را پشت سر گذاشت و لقب پرفروش ترين خودروساز جهان را از آن خود كرد .
حال فولكس با برند هايش قصد ورود به بازار ايران را دارد . در خانواده فولكس واگن اولين برندي كه بطور رسمي وارد ايران شده است ، سئات اسپانيا است .
سئات از قديمي ترين شركت هاي خودروسازي اروپا و قديمي ترين خودروساز اسپانيا است . اين شركت با حدود ٧٠ سال قدمت از ميانه دهه ٩٠ ميلادي در كنترل فولكس واگن قرار دارد . از سال هاي مياني آخرين دهه قرن بيستم آلماني ها كنترل و مالكيت سئات را در اختيار دارند . اكنون ١٠٠ درصد سهام اين خودروساز اسپانيايي درمالكيت فولكس آلمان قرار دارد . خودروهاي سئات از موتور ، گيربكس ، قواي محركه و پلت فرمً يكساني با خودروهاي فولكس واگن بهره مَي برند . در واقع همه مدل هاي سئات يك برادر يا خواهر در ميان محصولات فولكس واگن دارند . تفاوت سئات با فولكس را مَي توان مشابه تفاوت هيونداي و كيا دانست ! همانطور كه خودروهاي هيونداي و كيا از قواي محركه يكسان و پلت فرمً مشتركي بهره مَي برند و تنها درظاهر و بدنه تفاوت دارند ، خودروهاي سئات و فولكس نيز از نظر فني ، قواي محركه و پلت فرمً كاملا يكسان هستند و تنها بدنه و ظاهري متفاوت دارند .
معين موتور بطور كاملا رسمي نمايندگي سئات را در ايران أخذ كرده است و با مراجعه به سايت بين المللي سئات مَي توانيد در بخش نماينده ها نام معين موتور را بعنوان نماينده رسمي سئات در ايران مشاهده كرد . معين موتور از سال ١٣٨٨ تا به امروز بعنوان نماينده رسمي پورشه برند لوكس و اسپرتي فولكس واگن در ايران به فعاليت پرداخته است . حال بعد از ٨ سال ارائه خدمات متمايز به مالكين و خودروهاي پورشه در ايران ، از اين پس اين شركت بعنوان نماينده رسمي سئات هم به فعاليت خواهد پرداخت . بدين ترتيب معين موتور نماينده دو برند از خانواده فولكس واگن يعني پورشه و سئات خواهد بود .
نام معين موتور هفته گذشته در مركز أصناف ايران بعنوان نماينده رسمي سئات ثبت شد و همانطور كه اشاره شد نام اين شركت در سايت اصلي شركت سئات نيز بعنوان نماينده ايران مدتي است درج شده است .
كار وًاردات خودروهاي برند سئات بزودي آغاز خواهد شد و به همين جهت ساخت شوروم مركزي اين برند در خيابان عباس آباد تهران در محل سابق نمايشگاه اتو پورشه در حال انجام است .
خودروهاي سئات در بازار اروپا و جهان بعنوان خودروهاي اسپرت با عملكرد خيره كننده و هندلينگ و شتاب بالا شناخته مَي شوند . رويكرد اين برند از خانواده فولكس واگن جذب خريداران جوان و علاقمند به عملكرد اسپرتي بوده است كه در اين زمينه بسيار موفق عمل كرده است .


4 دیدگاه

  1. sunmartin | اردیبهشت 10, 1396 | لینک نظر

    معین نماینده رسمی شد درسایت اشکودا هم میگه معین نمایندس اابته پورشه هم داره قیمت اشکودا ارزان نیست مدل لئون من خیلی دوسدارم یه هاچ بک جادار و پر شتاب ولی خانوادگی اما قیمت ها از 140 شروع میشه تا 200 م که برای من و امثال من زیاده یه اقشار و لایه خاصی از جامعه را برای فروش این محصولات در نظر گرفتند افرادیکه قبلا تویوتا و لکسوس میخریدند حالا میتوانند اشکوادا هم بخرند

  2. امین | اردیبهشت 10, 1396 | لینک نظر

    پس کیهان موتور چی ؟؟؟؟تو سایت کیهان موتور زده نمایندگی رسمی سئات

  3. حسین | اردیبهشت 10, 1396 | لینک نظر

    موتور و قیمت و امکانات در کنار ظاهر تو ایران مهمه!
    مدل های new lbiza و new leon و new leon sc و new leon x-perience و new leon cupra زیبا هستن! مخصوصا بعضی مدل هاشون با رینگ ها ، صندلی ها و اگزوز های متفاوت!
    اما قیمت و شتاب و امکاناتشون چقدره رو نمیدونم؟
    تبلیغات هم بسیار مهمه!
    امیدوارم خودرو های نامبرده شده در تیپ های مختلف و با قیمت مناسب وارد بشه!

  4. حمید | اردیبهشت 9, 1396 | لینک نظر

    با قیمت هایی که میذارن امدن نیومدنش برا ما فرقی نمیکنه.
    فقط بازار برای قشر خاصی از جامعه متنوع تر و جالب تر میشه.
    قشر معمولی جامعه که مجبورن یا چینی بخرن یا محصولات بسیار عالی خودروسازای وطنی.