15 خودروی زیر 200 میلیون تومان جهان

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | 5 نظر

15 خودروی زیر 200 میلیون تومان جهان

در طول تاریخ بخش و فروش خودرو افزایش قیمت خودروها ارتباط مستقیمی با زیبایی انها دارد اما امروزه برخی از خودروهای زیبا میتوانند در دسترس همه ی رانندگان، نه فقط ثروتمندان قرار بگیرند. در زیر لیست 15 تا از زیباترین خودروهای زیر 50 هزار دلار که من و شما توانایی خرید انها را داریم اورده شده است:

1- Alfa Romeo Giulia

قیمت پایه: $38,990

بازگشت پیروزمندانه آلفارومئو به ایالات متحده امریکا چندان هم پیروز مندانه محصوب نمیشد اما توانست مردم را راغب به خریدن خودرو آلفارومئوجولیا بکند. به نظر می­رسد که در پشت چهره­ی اخم الود این خودرو تلاش شده است که حرف V بر روی کاپوت نقش ببند. این خودروی خواستنی دارای بدنه کشیده و پنجره های گرد می باشد که همراه با کالیبر ترمز رنگ شده در یک پکیج ارائه می شود. مطمئن باشید که ماشین خون­گرم، احساسی و ایتالیایی جولیا توانایی برد در یک مسابقه اتوموبیل رانی معمولی را دارد. این خودرو از توربو4 با حجم 2 لیتر و قدرت 280 اسب بخار در 8 دنده استفاده می­کند. همچنین تقسیم قدرت موتور خودرودر نوع استاندارد بر روی چرخ­های عقب است که میتواند به صورت اختیاری در تمام چرخ ها پخش شود. صندلی های چرمی، اگزوز دوگانه و فرمان flat-bottomed به همراه دکمه شروع همگی از ویژگی های این خودرو می­باشند.

صفحه نمایش 6.5 اینچی یا 8.5 اینچی لمسی متصل شونده (اختیاری) به همراه تکنولوژی هاس سطح بالا مثل کروز کنترلی تطبیقی همراه این ماشین عرضه می شود

 

2-Audi TT

قیمت پایه: $44,450 (coupe), $47,950 (convertible)

در حال حاضر آئودی با سومین نسل خود یعنی خودروی little TT به عنوان یک گزینه در لیست می تواند در نظر گرفته شود. با فرض وجود اتوموبیل های ورزشی بهتر، در تولید خودروی TT شاهد اپشنها و مزایای مرزشی بهتری هستیم.

یکی از نکات قابل ذکر این لیست نام بردن از خودروی TT است که با وجود مزایا  و توجه نسبی در یک دوره زمانی با تشکر فراوان همچنان مقدار زیادی خوب می باشد.

TT با حفظ ویژگی های واضح قبلی بسیار فنی تر از قبل شده است.

در حرکت رو به جلو در صنعت خودروسازی و گذر از خودروهای کوپز و کوچک ورزشی، TT از احتمال دوام و ایستادگی بالایی برخوردار است.

باوجود ظاهر فریبنده و کارایی بالا TT و TTS هردو قابل استفاده، مناسب و جذاب  می باشند.

در TT از توربو نسل چهار ۲۲۰ اسب بخار و در TTS از توربوی ۲۹۶ اسب بخار استفاده می شود. قدرت موتور در تمام چرخ ها تقسیم (کواترو) و شش دنده_کلاچ در هردو مدل اتوماتیک می باشد مدل دستی موجود نیست. TT در دو مدل کوپه و روباز و TTS فقط در مدل کوپه تولید میشود.

با وجود تنظیم خوب suspensions هردو خودرو دارای سرعت مناسب می باشند

سبک طراحی ترکیبی. و بهسازی و اصلاحی که در این خودروها رخ داده آنها را وارد هیچگونه رقابتی نمیکند.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
292 hp 4.2 sec 23/27 mpg

 

 

3- BMW 2-series

قیمت پایه: $34,145

BMW سری دو دلیل اثبات این ادعاست که ماشین ها برای اینکه دوست داشتنی باشند احتیاج به بزرگ بودن یا ارتفاع کم ندارند.

از ویژگی های این خودرو متعلق به سال ۲۰۰۲، میتوان به دو برامدگی نخراشیده جلوی ماشین، اتاقک بلند، بدنه ظریف و قیمت مقرون به صرفه 40 هزاری دلاری آن اشاره‌ کرد.( قیمت مدل های اپشنال این خودرو متغیر است.)

انتظار یک صندق عقب بزرگ یا صندلی عقب جادار در این ماشین کوچک یک توقع نابجاست. مدل لذت بخش کوپه سری ۲ و شاهکار های دل انگیز شرکت BMW در یک بسته یعنی در این خودرو باهم ترکیب شده اند

براساس مدل i۲۳۰ از توربو محبوب ۲ لیتری با قدرت 248 اسب بخار و ۸ دنده اتوماتیک استفاده شده است. در مدل کوپه ویژگی شش دنده دستی نیز وجود دارد.

با این حال در مدل اسموت (smooth) ان از توربو ۳ لیتری ۳۳۵ اسب بخار و ۶ power  با قدرت M240i استفاده شده که این خودرو را به یکی از ۱۰ خودروی پیروز سال ۲۰۱۷ تبدیل کرده است.

چرخ های محرک عقب استاندارد و تمام چرخ ها قابل دسترسی می باشند

ارتقاء فرمان، سیستم تعلیق و ترمز ویژه یک بسته اختیاری می باشد که برای مدل های M در نظر گرفته شده است.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
155 mph 335 hp 4.3 sec 21/32 mpg

 

4-BMW 4-series Coupe/Gran Coupe

قیمت پایه:  $43,145 (coupe), $42,945 (Gran Coupe)

خط مشی BMW جداسازی خودروهای کوپه از خودروهای چهاردر (که اساسا متفاوت اند) می باشد در حقیقیت آنها در حال تولید خودروهای چهاردر خود در قالب برخی از خودرو های واقعا زیبا هستند. به عنوان مثال از سری 4 خودرو های کوپه یاد میکنیم که در غالب دو در و چهار در (Gran Coupe) تولید می شوند.  خودروهای دو در به دلیل کشیدگی خاص خود و خودروهای چهاردر به دلیل اتاقک خودرویی زیبا، بلند و منحصر به فرد خود از محبوبیت بالایی برخوردارند. شما به کدام از این خودرو ها متمایلید؟

خودروهای BMW شامل مدل  کوپه و مدلهایی با سقف بازشو از سری ۳ به اندازه اشنیتزل روح آلمانی داشته و سری 4 این کمپانی نیزخریدار را نا امید نمی-کند.

دوموتور توربو شارژ، یکی با  حجم 2 لیتر و قدرت 248 اسب بخار در چهار سیلندر خطی و دیگری با حجم 3 لیتر و قدرت 320 اسب بخار در 6 سیلندر خطی در دسترس است.هر دو می توانند با 6 دنده دستی یا 8 دنده خودکار کار کنند و قدرت موتور میتواند بر روی چرخ های عقب یا تمام چرخ ها تقسیم شود

از ویژگی های اختیاری این خودرو می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی استاندارد، سیستم رهیاب، کارپلی اپل، ترمز اضطراری خودکارو کروز کنترلی تطبیقی اشاره کرد.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
127 mph 300 hp 4.5 sec 20/30 mpg

 

5-  Buick LaCrosse

قیمت پایه: $32,990

حدس شم درمورد اینکه چرا بیوک در این لیست قرار دارد چیست؟ ما مطمئنیم که شما در مورد قرار گرفتن بیوک در این لیست سوالاتی را مطرح میکنید. اما رانندگی با این ماشین برای چشم ها مناسب بوده است.

با توجه به اینکه شالوده اصلی بیوک لاکراس از خودرو شورلت ایمپالا (Chevrolet Impala) و طراحی عناصرش صریحا از مفاهیم خودرو Avenir (تولیدی سال 2015)  گرفته شده است نسبتا زیبا و خوشنما محسوب می­شود. در نظر داشته باشید که امتداد خطوط این خودرو نیز از مفاهیم خودرو کوپه اویستا (Avista coupe) گرفته شده است.

وضعیت پایه این خودرو تعریف چندانی ندارد ولی با اضافه کردن اختیاری سیستم تعلیق تطبیقی و چرخ های 20 اینچی به بهبود شرایط این خودرو کمک کرد. این خودرو دارای 6 پاور V شکل با قدرت 310 اسب بخار و حجم 3.6 لیتر است. قدرت موتور به وسیله 8 دنده اتوماتیک درتمام چرخ ها پخش می شود.

از ویژگی های این خودرو می توان به صفحه نمایش 8 اینچی لمسی، اندروید اتو، کارپلی اپل و اتصال استاندارد به 4G LTE اشاره کرد. ترمز اضطراری خودکار و کروز کنترلی تطبیقی نیز از ویژگی های اختیاری هستند.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
141 mph 310 hp 5.8 sec 20/29 mpg

 

6- Chevrolet Camaro

قیمت پایه: $26,900

بحث های فراوانی پیرامون طراحی منحصر بفرد کامارو، سیستم شتاب(مخصوصا در فرم ZL1)  و نحوی رفتار این خودرو برقرار است. تمام اشکال این خودرو  در فرم های سافت تاپ و هاردتاپ روباز، LT، RS و  SSدراماتیک و پرزرق­وبرق اند. زیبایی این خودرو بخاطر انحنای ساده اش نیست چرا که در این خودرو اصلا انحنای ساده ای دیده نمی شود اما چیزهای زیادی برای اشاره وجود دارد وقتی که انحناها و زوایای فلزای در این خودرو دیده می شود که تماما به طرز تملق امیزی تحسین بر انگیزند. رنگ امیزی فوق العاده این خودرو حتی با وجود طراحی عالی ان سبب جلب توجه همه میشود. البته لازم به ذکر است که داخل خودرو کامارو نیز به همین اندازه زیباست. فلز اولیه عالی، موتورهای پر قدرت و سیستم تقسیم قدرت بر روی چرخ های عقب برای هر ماشین مدعی قدرت ضروری است اما در این خودرو علاوه بر مزایای بالا فرمان فوق العاده و رفتار عالی سبب تحسین همگان می شود. کامارو در مدل های کوپه و کانورتیبل در موتور پایه خود از توربو4 با حجم 2 لیتر و قدرت 275 اسب بخار استفاده می کند. توربو با حجم 3.6 لیتر V-6 با قدرت 335 اسب بخار و توربو با حجم 6.2 لیتر  V-8  با قدرت 445 اسب بخار از اپشن های اختیاری می باشند. همه مدل های ارائه شده یا 6 دنده دستی اند یا به صورت اپشنال 8 دنده اتوماتیک می باشند. هرچند که داخل خودرو کوچک و تنگ است ولی دید بیرون نسبت به داخل خودرو محدود است.مدلهای V-6 و V-8 جز 10 برنده برتر سال 2017 اند.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
165 mph 455 hp 4.1 sec 16/25 mpg

 

7- Dodge Challenger

قیمت پایه: $28,090

دوج چلنجر در گذر سالهای اخیر در صنعت خودرو سازی تنها خودرویی می باشدکه با ظاهر اتوموبیل های قدیمی خودنمایی میکند و هنوز با شکست و نفرت عمومی رو به رو نشده است. موفقیت در طراحی چلنجر به دلیل تناسب بی اندازه و ظاهر قدرتمند ان است. همچنین این خودرو تا قبل از مدل کرایسلر کارایی های منحصر بفرد و فوق العاده ای زمینه های مختلف از خود بجا گذاشته است. این موضوع باور کردنی نیست که نئو چلنجر 9 سال پیش وارد بازار خودرو شد و طی گذشت این مدت کوتاه توانست مورد تایید متخصصان قرار بگیرد و وارد لیست جادویی بشود.

قدرت  به طور استاندارد در این خودرو توسط توربو با حجم 3.6 لیتر V-6 و قدرت 305 اسب بخار با 8 دنده اتوماتیک یا توربو با حجم حدودی 5.7 لیتر V-8 با قدرت 375 اسب بخار با 6 دنده دستی و یا قدرت 372 اسب بخار با 8 دنده اتوماتیک اختیاری تقسیم میشود.

بسته پیشنهادی استاندارد برای این خودرو توربو با حجم حدودی 6.4 لیتر V-8 با قدرت 485 اسب بخار با 6 دنده دستی یا 8 دنده اتوماتیک اختیاری می باشد.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
155 mph 375 hp 5.1 sec 15/23 mpg

8- Ford Mustang

قیمت پایه: $25,815

امروزه موستانگ با یک میراث غیر قابل تردید در حال تقویت خود است .در سال 2005 شرکت نوستالژی فورد اقدام به تولید خودروهایی کرد که بی­شباهت به خودروهای کلاسیک پونی (همزاد یونانی پراید) نبودند. کاپوت و قسمت جلویی این خودرو کشیده و قسمت پشتی خودرو بزرگ و صاف بود. (هرچند که اخرین خودروی تولیدی از ظاهر زیبا و ظریفی که مطابق با مد روز طراحی شده برخوردار است.)

مدل امروزی خودروی پونی (موستانگ) با ارمی که در جلوی خودرو نصب شده به ما یاد اوری میکند که این خودرو در دسترس عموم در سراسر جاده ها می باشد.

هردو نوع کوپه و کانورتیبل این خودرو می­توانند با توجه به انتخاب شما  توربو با حجم 3.7 لیتر V-6 با قدرت 300 اسب بخار یا توربو4 سیلندری با حجم 2.3 لیتر با قدرت 310 اسب بخار و یا توربو با حجم 5 لیتر V-8 با قدرت 435 اسب بخار داشته باشند. همچنین انتخاب 6 دنده دستی یا 8 دنده اتوماتیک نیز بر عهده خریدار است. تقسیم قدرت در مدل شاستی دار این خود در چرخ های عقب و در مدل سموت (smooth) به صورت کروزی می باشد. اخرین به روز رسانی این خودرو در پاییز سال 2017 با 10 دنده اتوماتیک می باشد.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
435 hp 4.3 sec 15/25 mpg

9- Infiniti Q60

قیمت پایه: $39,855

دپارتمان مربوط به ظاهر و سبک کاری کمپانی فرانسوی ژاپنی اینفینیتی در  تمام سالهای اخیر  نه هميشه برای سود حاصل از کار بلکه به هدف طراحی و تولید در حال کار کردن اند.

خودروی کوپه Q60 2017 که بعدها توسط خودروی کوپه Q60 2017 nee G37 جایگزین شد سبب به وجود آمدن امید در این گروه شد.

با وجود اینکه هنوز بعضی قسمت های این خودرو به خصوص در دید مربوط به سه چهارم عقبی دچار مشکل اند اما اکثر قسمت ها تقریبا عالی کار می کنند.

عناصر مربوط به روشنایی و پنجره های ترسیمی زیبا، پویایی مناسب این خودرو با نام تجاری لوکس و مدعی ورزشی، طراحی تهاجمی و یک جفت موتور تنظیم شده Q60 این خودرو را وارد زقابت اصلی با سایر خودروهای این حوزه میکند

موتور اصلی این خودرو از توربو۴ با حجم ۲ لیتر و قدرت ۲۰۸ اسب بخار و موتور اپشنال از توربوی دوقلو V-6 با حجم ۳ لیتر و قدرت ۳۰۰ اسب بخار به همراه سیستم 1تعلیقی پویا و تکنولوژی فرمان تطبیقی مخصوص اینفینیتی استفاده میکند

هردو موتور ۷ دنده اتوماتیک اند و توزیع قدرت به صورت استاندارد بر روی چرخ های عقب اتفاق می‌افتد

هرچند که توزیع قدرت در تمام چزخ ها نیز امکان پذیر است

در حال حاضر بهترین خودرو این کمپانی که حرفی برای گفتن داشته باشد مدل Red Sport با قدرت ۴۰۰ اسب بخار است.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
155 mph 400 hp 4.5 sec 20/27 mpg

 

 

10- Jaguar F-Pace

قیمت پایه: $41,985

تنها خودروی کراس اور موجود در این لیست، جدید ترین خودرو کراس اور موجود در بازار یعنی Jaguar F-pace است. هرچند که اسم خودرو ممکن است چندان زیبا نباشد ولی از طراحی خوبی برخوردار است.

این کراس اور به شکل ماهرانه توانسته  اسم خود را با شکلش تطبیق دهد و دارای بدنه بلند و مستحکمی می باشد.

تیپ ۳۵تی پرمیوم این خودرو با قیمت 46 هزار و ۶۰۰ دلار از لاستیک های بزرگتر و موتور توربوشارژردار با قدرت ۳۴۰ اسب بخار برخوردار است و خریدار را صاحب گربه ای جذاب و چالاک میکند

انتقال قدرت به طور استاندارد از طریق توربو با قدرت ۳۴۰ اسب بخار یا توربوشارژر اختیاری V-6 با قدرت ۳۸۰ اسب بخار صورت میگیرد. همه مدل ها دارای ۶ دنده اتوماتیک بوده و توزیع قدرت در تمام چرخ ها صورت میگیرد. قول تولید مدل دیزلی نیز داده شده است. ساختار آلومینیومی سفت و سخت، فرمان تیز و  کنترل فوق العاده بدنه ی ماشین سبب القای اعتماد بنفس به راننده میشود. اتاقک بزرگ و فضای بار کافی و در انتها اضافه شدن سیستم پاسخگویی سریع از ویژگی های این خودرو می‌باشد.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
155 mph 380 hp 5.1 sec 18/23 mpg

 

11-Kia Cadenza

قیمت پایه: $32,890

استفاده از کادنزا و رانندگی با آن ممکن است که این خودرو را جز بهترینهای این لیست قرار ندهد ولی مثل هرچیز زیبایی  نقطه ضعفهایی را هم به دنبال دارد.

با در اختیار داشتن تمام اپشنهای اختیاری قیمت این خودرو از قیمت پایه ولوی S90 که در انتهای این لیست قرار دارد کمتر است

صرف نظر از قیمت، کادنزا یکی از زیباترین خودروهای کمپانی کیاست و دیدن این خودرو به عنوان تولیدی شرکت کیا رهگذران را شگفت زده میکند.

از طرف دیگر داخل این خودرو مخصوصا در مدل اپشنال سیاه و سفید به اندازه بیرون آن زیبا به نظر می‌رسد.

کمپانی کیا به دنبال تعریف خودروهای نیمه لوکس و لاکچری می‌باشد و به عنوان مصداق میتوان به خودرو کادنزا اشاره کرد.

در داخل اتاقک خودرو سخاوتمندانه از مواد با کیفیت استفاده شده است. روکش چرم برای صندلی ها و سیستم گرمایشی مجزا برای صندلی های عقب خودرو فراهم شده است.

تنها موتور انتخابی توربو V-6 با حجم ۳.۳ لیتر و قدرت ۲۹۰ اسب بخار به همراه ۸ دنده اتوماتیک میباشد. توزیع قدرت بر روی چرخ های جلو کادنزا رخ میدهد.

تکنولوژیهای اختیاری مخصوص ایمنی شامل هشدار نقاط کور، سیستم کمک پارک، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی و سیستم ترمز خودکار برای این خودرو موجود می‌باشد.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
148 mph 290 hp 6.7 sec 20/28 mpg

 

12-Mazda 6

قیمت پایه: $22,780

اینکه آمریکایی ها عاشق خودرو مزدا هستند برکسی پوشیده نیست. تحرک فوق العاده، سیستم انتقال قدرت مناسب و موردپسند و گیربکس دستی همه از ویژگی های مزدا میباشند. اما اجازه بدهید تمام ویژگی های گفته شده را کنار بزاریم و یک نگاه به ظاهر مزدا سدان 6 ، یکی از 10 خودرو برتر چندگانه  (multiple) بیندازیم. حتی پس از گذشت 4 سال از ارائه اولین مدل نسل حاضر، این خودرو همچنان از جذابیت خالصی برخوردار است. خودروی مزدا 6 اولین خودرویی بود که توسط تیم طراحی کمپانی تولید کننده خودرو کودو(kodo)  تهیه شد. این گروه همچنین طراحی خودرو های مزدا CX-3 ، CX-9 و CX-5  را نیز به عهده داشته است.

اگرکه شما معتقدید که همه خودروهای سدان شبیه هم اند توسط ظرافت و چالاکی خودروی مزدا6 شگفت زده خواهید شد.زندگی با این خودرو لذت بخش خواهد بود. سیستم تعلیقی دقیق و تنظیم شده و کابین(اتاقک) متمرکز بر روی راننده سبب رانندگی لذت بخش با این خودرو میشود.در مزدا 6 از موتور 2.5 لیتری با قدرت 184 اسب بخار به همرا 6 دنده دستی و یا 6 دنده اتوماتیک و مانیتور 7 اینچی استفاده میشود . ویزگی های اپشنال این خودرو شامل کروز کنترلی تطبیقی و ترمز خودکار اضطراری سبب افزایش سطح ایمنی میشود.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
135 mph 184 hp 7.3 sec 26/38 mpg

 

13-Mazda MX-5 Miata

قیمت پایه: $25,750

(joie de vivre) معتقد است که  Mazda MX-5 Miata  یک خودروی بی همتاست. قسمت بزرگی از این نظر به زیبایی خارق العاده این خودرو بر میگردد. مخصوصا از وقتی که کروکی دو نفر این خودرو از روش طراحی خودرو کادو(kodo) استفاده میکند. این روش از عناصر وقار و ظرافت در طراحی های خود استفاده میکند.

خطوط بدنه­ی این خودرو درست شبیه خطوط بدنه­ی خودرو های جگوار سری اف (Jaguar F-type) از جذابیت و گیرایی بالایی برخورداراند. و با دم مخروطی و کوچک و چراغ های گرد خود جگوار های افسانه ای سری ای (Jaguar F-type) را تداعی میکنند.

این طراحی فراتر از اعتبار و قیمت بسیار سرگرم کننده بوده و در حقیقت زندگی کردن به همراه یکی از کلاس های این خودرو بسیار لذت بخش مییاشد.

یکی از بهترین خودروهای موجود که در لیست 10 خودروی برتر سال 2017 قرار داشته و لذت رانندگی واقعی را به ما میدهد مزدامیاتا است. این خودروی افسانه ای 2 نفر از موتور 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 155 اسب بخار و 6 دنده دستی استفاده میکند. 6 دنده اتوماتیک اتوماتیک نیز به صورت اپشنال موجود است. استفاده از الومینیوم در میاتا کاهش وزن این خودرو را به دنبال داشته که پایداری مورد انتظار در پیچ و خم های جاده، در زمان رانندگی و دور زدن را به دنبال دارد.

مدل RF سیستم از سیستم سقف تاشو استفاده میکند ولی نسبت به مدل میاتا که از سقف پارچه ای استفاده میکند بسیار گران تر است.

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
129 mph 155 hp 5.8 sec 27/34 mpg

14-Mercedes-Benz C-class Coupe

قیمت پایه: $43,575

 

بخش طراحی مرسدس بنز معمولا بهترین طراحی خود را در گرانترین مدل انجام می دهد.(میتوانید قیمت خودروهای کلاس سی را مقایسه کنید.) یکی از استثناهای اخیر، کوپه پرزرق و برق کلاس سی می باشد که هم­گروه قدر خود را به واسطه قیمت پایه از کمتر 45 هزار دلار  در یک رقابت شکست داد.

در کوپه کلاس سی، افزایش فاصله بین دو محور، کاهش ارتفاع خودرو، کشیدگی بیشتر خطوط روی بدنه به همراه سقف کوتاه و ستون ضخیم این خودرو را در محدوده­ی خودروهای لوکس و لاکچری قرار داده است. داخل خودرو نیز به اندازهی بیرون ان از زیبایی برخوردار است و گواه این ادعا تشابه داخل کوپه کلاس سی  با سدان به عنوان خودرویی که با قیمت زیر 60 هزار دلار جایزه بهترین طراحی داخلی را به دست اورده است می­باشد.

خودروی سی کلاس به عنوان  خودروی لوکس و لاکچری و با کرایی بالا و دقیق به فروش می رسد. این خودرو میتواند به عنوان کوپه،کروکی یا سدان و در حالت استاندارد با توزیع  قدرت در چرخ های عقب تولید شود. به صورت اپشنال توزیع قدرت میتواند در تمام چرخ ها نیز صورت بگیرد. مدل سدان و کوپه خودروی سی کلاس،ازیک توربو4 V-6 با قدرت 241 یا 362 اسب بخار استفاده میکنند. به علاوه­ی اینکه یک افزونه هیبریدی برای مدل سدان به همراه توربو4 به قدرت 245 اسب بخار وجود دارد. مدل کابریولت این خودرو نیز دارای توربو4 به همراه سقف پارچه ای است

بلوتوث،مانیتور 7 اینچی، سیستم هشدار برخورد از جلو و ترمز خودکار به صورت استاندار در همه­ی مدل ها موجود است.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
163 mph 241 hp 6.0 sec 23/29 mpg

 

15-Volvo S90

قیمت پایه: $47,945

پس از انکه فورد (ford) خودروی ولووی خود را در چین با نام تجاری جیلی به فروش رساند. این برند به خصوص در مورد طراحی بر سر زبانها افتاد. این اتفاق با خودروی XC90 شروع و با خودروی سدان S90  ادامه پیدا کرد. درست شبیه مزدا و آئودی، ولوو نیز به وسیله سیستم انتقال قدرت هوشمند کاپوت خودرو را بلندتر، برامدگی را کوتاه تر و عقب اتاقک خودرو را تنظیم کرد. به واسطه این کار فرصت بازبینی بر نحوی  گشتاوری نیروی محرکه تولید شده موتور بدست امد و این خودرو توانایی توزیع قدرت بر روی چرخ های محرک عقب را نیز بدست اورد.(ولوو اس90 کار خود را با توزیع قدرت بر روی تمام چرخ ها شروع کرد.)

این تغییرات دوست داشتنی نسبتا پیچیده  سبب سادگی بدنه خودرو شدند.

یاداوری این نکته مخصوصا برای دوست داران واگن خالی از لطف نیست که این خودرو بر اساس مدل  خیره کننده واگن V90 می باشد و علت خالی بودن V90 در این لیست مشخص نبودن قیمت ان است.(در بهار سال 2017 مشخص میشود)

سدان باریک XC90 که میتوان ان را به نوعی دوقلو نیز در نظر گرفت، پس از انکه با سبک ایمن تری ترکیب شود به عنوان یک ولو به سوئد فرستاده خواهد شد. با این حال دستگاه انتقال قدرت کمتر متمایل به مدل های ورزشی است.

مشتری باید برای خرید این خودرو بین موتورهای 4 سر سیلندری با توربو به قدرت 250 اسب بخار(T5) یا توربوشارژ به قدرت 316 اسب بخار و سوپرشارژ مدل T6 یکی را انتخاب کند. همه مدل ها از 8 دنده اتوماتیک بهره می برند.

رانندگی با این خودرو ارام و تحت کنترل، ترمزها عالی و فرمان سنگین تر از حد انتظار ماست. در این خودرو میتوان از سیستم کمک راننده تا سرعت 80 مایل در ساعت کرد.

 

حداکثر سرعت قدرت زمان شتاب 0 تا 60 میزان مصرف بنزین
130 mph 250 hp 6.3 sec 23/34 mpg

 


5 دیدگاه

  1. میلاد | اردیبهشت 10, 1396 | لینک نظر

    خیلی ماشینای دیگه هستن که میتونن توی این لیست قرار بگیرن…نیسانz370 ، تویوتاgt86

  2. پوریا شورولت | اردیبهشت 10, 1396 | لینک نظر

    کاشکی توی کشور دیگه ای بودیم
    ماشین فقط امریکای ??

  3. توحید | اردیبهشت 10, 1396 | لینک نظر

    خوبه

  4. توحید | اردیبهشت 10, 1396 | لینک نظر

    دوست عزیز دوج چلنجر توربو شارژ نداره لطفا اصلاح کنید

  5. امير | اردیبهشت 10, 1396 | لینک نظر

    تاحالا توي زندگيم ترجمه اي به اين ضعيفي توي يه سايت مشهور نديده بودم.