تایید AMG برای تولید GT سدان هیبریدی

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

تایید AMG برای تولید GT سدان هیبریدی

رئیس AMG ، Tobias Moers پیش بینی کرده است که در آینده خط تولید خودروهای هیبریدی رایج تر از خط تولیدهای دیگر خواهد شد. پس می توان این موضوع را برداشت کرد که آن ها هم مانند سایر خودروسازها از قافله عقب نمانده و برنامه هایی دارند. آن ها تایید کردند که برنامه ای برای ساخت GT کانسپت با سیستم هیبریدی دارند.

ماه قبل در نمایشگاه خودروهای ژنو مرسدس از یک کانسپتی رونمایی کرد که تا به روی خط تولید رفتن اش زمانی باقی نمانده است. GT کانسپتی که کشیده شده و دو در بیشتر از نمونه کوپه GT داشته، همان خودرویی است که معرفی شد.

انتظار می رود این خودرو از پلت فرم MRA شرکت modular که در سری E یا مدل های دیگر نیز مشاهده می شود، استفاده کند. احتمالا آغاز عرضه این سدان با موتور مرسوم مرسدس که یک V8 تویین توربو 4.0 لیتری است و توانایی تولید بیشتر از 600 اسب بخار را دارد و می تواند به هر 4 چرخ منتقل کند، شروع شود. این موتور بر روی مدل E63 نیز استفاده می شود.

Tobias Moers همچنین اذعان نموده است که “این خودروی هیبریدی خیلی دور از انتظار و فراتر از حد معمول نخواهد بود چرا که باید از یک سری قوانین و مقررات پیروی کنیم و برای آینده نیز راهکارهای خلاقانه برای رفع مشکلات و محدودیت ها برای سایر خودروهای مان بیابیم. همچنین خودروهای تمام الکتریکی در برنامه آینده کمپانی AMG وجود دارند.”

نمونه هیبریدی از روی خط تولید AMG بیرون خواهد آمد چرا که حتی اخیراً کمپانی اشاره ای به اضافه شدن تکنولوژی هیبریدی به موتور 6 لیتری V12 برای کاهش مصرف سوخت داشته است.

نسخه نهایی GT سدان می تواند تا سال آینده آماده شود و در نمایشگاه های سال آینده به نمایش گذاشته شود و آن زمان است که پرده از تکنولوژی هیبریدی AMG برداشته می شود.


بدون دیدگاه