نسل بعدی جوک رونمایی می شود

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

نسل بعدی جوک رونمایی می شود

نیسان در سپتامبر سال 2015 نسل دوم جوک را تایید کرد و انتظار می رود که این مدل بازطراحی شده در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 رونمایی شود.

نیسان اعلام کرده که نسل بعدی جوک دارای طراحی تکاملی با شکلی قابل تشخیص خواهد بود. این کراس اوور ساب کامپکت همچنان دارای ابعادی متمایز بوده و از عناصر طراحی نیسان Gripz کانسپت وVmotion 2.0 کانسپت بهره خواهد برد. این خودرو عریض تر و کشیده تر خواهد شد تا ظاهری تهاجمی تر داشته باشد.

نیسان تایید کرده که نسل بعدی جوک نه تنها بر اساس پلتفرم CMF-B ساخته می شود بلکه معرف این پلتفرم نیز خواهد بود. پلتفرم نسل بعدی جوک در نسل جدید رنو کلیو نیز استفاده خواهد شد.

گفته می شود آپشن های موتور جیوک 2018 شامل 1.0 لیتری توربوشارژ سه سیلندر بنزینی، 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر دیزلی و حتی 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی خواهد بود. البته بر اساس گزارشی در اسپانیا، نیسان گزینه موتور دیزلی را برای این خودرو ارائه نخواهد کرد.

هم چنین گفته می شود نسخه ای هیبریدی با موتور بنزینی کوچکی که باطری را برای تامین نیروی موتورهای برقی شارژ می کند نیز به طیف مدل های نسل دوم جوک اضافه خواهد شد. این نسخه همچون نیسان نوت هیبریدی از نشان e-Power بهره خواهد برد.

نیسان نسل دوم جوک را در ساندرلند انگلستان و جایی که مدل کنونی آن ساخته می شود تولید خواهد کرد.


بدون دیدگاه