بی ام و M2 CSR با قلب تپنده M3 معرفی شد

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

بی ام و M2 CSR با قلب تپنده M3 معرفی شد

محصولات بی ام و عمدتا زیبا و ریسینگ به نظر می رسد بنابراین هر یک از مدل های آن برای تیونینگ محصول مناسبی محسوب می شوند. یکی از آنها M2 کوپه بوده که در نسل جدید آن شرکت باواریایی سعی کرده تغییرات بزرگی را شامل حال آن کند و زیبایی بسیاری به طراحی بیرونی این مدل ببخشد.

حال در این میان شرکت تیونر Lightweight Performance تصمیم گرفت M2 را با تیونینگ خود آن را به مدلی چشمگیر تبدیل کند. با پیشرانه شش خطی M3 /M4 محصول تیونینگ شده M2 شرکت مذکور به مدلی بسیار تهاجمی تبدیل شده و موتور آن نیز به عنوان S55 شناخته می شود.

البته Lightweight Performance تصمیم گرفته موتور M3 توربو را بهینه ساخته تا قدرتی پیش از یک مدل M3 به M2 کوپه مورد اشاره ببخشد. همچنین سیستم تزریق آب آن شبیه به M4 GTS بوده که در نتیجه خروجی 612 اسب بخاری فراهم می آورد که در خودرویی چون M2 بسیار کمیاب و نادر است.

سازندگان می گویند چنین خروجی بیش از حداکثر اسب بخار M2 یعنی 590 اسب بخاری بوده که می تواند کنترل رانندگی را کمی دشوار سازد. از دیگر ویژگی های مدل باید به ترمزهای کربن سرامیکی، خوشه ابزاری مشابه M4 GTS، صندلی های اسپرت داخلی، Drexler LSD و برخی دیگر اشاره داشت. با رینگ های قرمز و لاستیکی پهن، M2 یک مدل جذاب و مسابقه ای بوده که در خیابان می تواند جولانی دهد.


بدون دیدگاه