اخباراخبار خارجی

گرامیداشت توقف تولید لنسر

در حالی که نسل جدید سوبارو ایمپرزا تحت نسل جدیدی معرفی شده است اما لنسر همچنان با همان طراحی قدیمی سال 2007 تولید می شود.

این شرکت ژاپنی با تمرکز مجدد بر خودروهای شاسی بلند مسیر فعلی صنعت خودروی جهانی را دنبال می کند و به همین دلیل است که محصول جایگزینی را برای لنسر در نظر نگرفته است. البته میتسوبیشی بدون خداحافظی تولید لنسر را متوقف نمی کند و لذا نسخه ای ویژه از آن را در نظر گرفته است. این خودرو تقریبا براساس نسخه ES لنسر ساخته شده است.

مدیر میتسوبیشی امریکا، گفت: لنسر تولیدی طولانی مدت داشته و همواره با قیمتی مناسب عرضه شده است. ما برای گرامیداشت این محصول نسخه ویژه ای از آن را آماده کرده ایم.

از تغییرات ایحاد شده بر روی نسخه ویژه این محصول می توان به تغییر ظاهر قسمت بالایی جلو پنجره، گلگیرها، آیینه های داخلی و نیز روکش پارچه ای مشکی رنگ با دوخت قرمز استفاده شده. لنسر دارای صفحه نمایشگر 6.5 اینچی و سامانه سرگرمی اطلاعاتی با قابلیت اتصال به Apple car Play و Android Auto است.

لنسر ویژه نیروی مورد نیازش را از طریق یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر به توان 148 اسب بخار و بیشینه گشتاور 145 پوند فوت که در کنار یک جعبه دنده CVT قرار گرفته تامین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا