اخباراخبار خارجی

درز تصاویر بدون پوشش از هیوندای کونا

شاید هیوندای همچنان روند انتشار تیزرهای رسمی از هیوندای کونا را ادامه دهد اما به تازگی تصاویری درز کرده است که به خوبی بدنه این شاسی بلند جدید را نشان می دهد.

09هیوندای کونا به تازگی در حال فیلمبرداری تبلیغاتی در پرتغال دیده شده است.

طراحان با تزئینات خاکستری بدنه ویژگی هایی آفرود به این خودرو داده اند. به جز جلو پنجره آبشاری این خودرو قسمت جلوی آن با ساختار چراغ های جلوی دو بخشی منحصر به فرد است. هیوندای علاوه بر چراغ های جلوی دو بخشی، چراغ های مه شکن کوچکی را نیز برای این خودرو تعبیه کرده که به سبک آفرود ان کمک می کنند.

نیم رخ این خودرو با رینگ های آلیاژی بزرگ و تایرهای اسپرت، تزئین گلگیرها و تزئین کرومی تکمیل می شود. به نظر می رسد همچون چراغ های جلوی این خودرو، چراغ های عقب آن نیز دارای ساختار دوگانه با بوده و چراغ های راهنما و دنده عقب در بالای سپر زیرین تعبیه شده اند. به نظر می رسد خط سقف شیب دار این خودرو در اسپویلر عقب ادغام شده است.

هیوندای کونا از پلتفرم هیوندایi30 بهره می برد. موتورهای بنزینی و دیزلی هیوندای i20 و i30 از جمله بنزینی توربو شارژ T-Gdi و دیزلی توربو شارژ CRDi برای این خودرو ارائه خواهند شد. نسخه ای باطری نیز از این خودرو در دست ساخت است.

 

1 دیدگاه

  1. اسپرت و زیبا طراحی نزدیک به تویوتا chr داره خیلی فالیه وه بر پایه آی 30 اروپا ساخته شده مطمئنم یکی از پر فروشترین خودروهتی هیوندا بمانند النترا و سانتاقه میشه کاش کامنت من یکبار دیگه زمانیکه به بازار عرضه شد مطالعه کنید تا ببینید هبوندای کونا چه فروش بالایی تجربه میکنه از لحاظ مواوری هم کدهای متنوعی براش در نظر گرفتن امیدوارم با قیمت منطقی وارد کشور بشه از عرضه بین المللی
    پتانسیل فروش بالایی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا