شمارش معکوس پایان فعالیت تاکسی های پیکان آغاز شد

شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

شمارش معکوس پایان فعالیت تاکسی های پیکان آغاز شد

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: از 20 فروردین ماه سال جاری تاکنون بیش از 700 دستگاه تاکسی نوسازی و تحویل مالکان آنها شده اند.

مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: خوشبختانه بانک ها و مراکز اسقاط همکاری لازم را جهت نوسازی این تعداد تاکسی در سال جاری داشته اند.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکسی های پیکان پایتخت تا پایان خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی اقدام نمایند در غیر این صورت دیگر پروانه فعالیت برای آنها صادر نخواهد شد.

وی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی علاوه بر تسهیلات نوسازی وام قرض الحسنه 4 میلیون تومانی با تسهیلات 4 درصدی را برای متقاضیان نوسازی تاکسی های پیکان در نظر گرفته تا در پرداخت هزینه اولیه نوسازی از آنها حمایت نماید.

وی اذعان داشت: حذف تاکسی های پیکان از چرخه حمل و نقل پایتخت در اولویت فعالیت سازمان قرار دارد و امیدواریم مالکین این خودروها هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام در طرح اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه نوسازی تحویل کلیه تاکسی های نو و خروج خودروهای فرسوده باید تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام رسد.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تاثیر نوسازی ناوگان در بهبود وضعیت ترافیکی پایتخت ابراز داشت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران قطعا در بهبود وضعیت ترافیکی تاثیرگذار است و رضایتمندی بیشتر مسافرین از خدمات دهی تاکسیرانان را به دنبال دارد و موجب ترغیب آنها به استفاده از این وسایل نقلیه می شود و کاهش بار ترافیکی و تقلیل میزان آلودگی هوا را در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه