اخباراخبار داخلی

مونتاژ بالگردهای روسی در ایران

شرکت هولدینگ بالگرد روسیه از امضای توافقنامه مونتاژ تولیدات خود در ایران خبر داد.

براین اساس قرار است بالگردهای سبک روسیه با مشارکت شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (شرکت پنها) در خاک ایران مونتاژ شود.

آندری باگینسکی، مدیر عامل شرکت بالگرد روسیه پس از انعقاد این قرارداد گفت که این تفاهم نامه گامی جدی جهت تحقق پروژه مونتاژ بالگردهای سبک برای همکاران ایرانی ما است.

وی با اشاره به وجود تقاضا برای بالگردهای سبک در ایران گفت: شرکت ما دارنده اپراتورهای بالقوه این تجهیزات و فن‌آوری پیشرفته است که این امر تضمین کننده اجرای موفقیت آمیز این پروژه است.

بنا بر این گزارش این تفاهمنامه در حاشیه نمایشگاه بین المللی HeliRussia-2017 در مسکو میان روسیه و ایران به امضا رسیده است.

3 دیدگاه

  1. به روسها و کیفیت محصولاتشون هیچ اطمینانی نیست..خود روسها برای نوسازی صنعت هواییشون دست به دامن غربیها شدن ..مثل اینکه خودرو سازان ما بجای رنو یا هیوندای برن سراغ مسکوویچ ؟!!!

    1. در پاسخ اشکان باید بگم که به عنوان کسی در در صنعت هوایی فعالیت داره، شما اشتباه میکنید! روس ها در صنعت هوا و فضا، به خصوص ساخت بالگرد و هواپیما جزو برترین های دنیا هستند.. از نظر فنی بهترین هستند اما از نظر مصرف، مصرف بالایی دارند

  2. روسها درصنعت هوا فضا همیشه جزو پیشگامان و طراز اول بوده اند بخصوص هلیکوپترهایشان اغلب جزو بهترینها بوده وبیاد داشته باشیم که سیکورسکی پدر هلیکوپترسازی روسیه محسوب میشود که بعدها به امریکا مهاجرت کرد وقطعا با محصولاتش ازطریق نیروی دریایی ویا در عملیات طبس اشناییم.
    اما مشکل اصلی در هرنوع قراردادی با کشور “روسیه” هست که درکل دنیا غیرقابل اعتمادترین طرف قرارداد ممکن برای ما ایرانیها بوده اند,هستند واحتمال قوی باز خواهند بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا