اسلایدربررسی

چینی ها MG6 را چطور ارزیابی می کنند؟

خودروی MG6 یک سدان کامپکت متوسط است که در سال 2009 در نمایشگاه Guangzhou معرفی شد. طول این خودرو 4653 میلی متر، عرض آن 1827 میلی متر، ارتفاع آن 1480 و فاصله دو محور آن 2705 میلی متر است.

1

از ویژگیهای برجسته طراحی آن می توان به طرح جلو پنجره و چراغهای جلو و مسیرهای هوا روی سپر که تا کناره های آن امتداد یافته اند اشاره کرد.

31

 از قسمت جلو تا ستون C طرح سدان با هاچبک فرقی ندارد ولی از ستون C به بعد سقف دچار قوسی می شود که تا در صندوق ادامه پیدا می کند.

30

 چراغهای عقب که از دو رنگ مجزا تشکیل شده اند بدون اینکه به طرح خودرو آسیبی بزنند به خوبی در جای خود قرار گرفته اند.

4

در داخل خودرو داشبورد به رنگ سیاه است و از چوب مصنوعی در بعضی قسمتها استفاده شده است. با نشستن در صندلی راننده صفحه نشاندهنده ها توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در سمت راست کیلومتر شمار یک صفحه نمایش واقع شده است که به خوبی نور را منعکس می کند و بیشتر در خودروهای لوکس رایج است.

یکی از تفاوتهای هاچبک و سدان این خودرو فضای بیشتر صندوق مدل سدان است که حجم آن به 452 لیتر می رسد. زیر کف صندوق یک زاپاس با سایز کامل قرار گرفته است.

10

 با تکیه بر فاصله دو محور 2705 میلی متر MG6 از فضای خوبی برای سرنشینان برخوردار است. با نشستن در صندلیهای جلو و تنظیم فضا باز هم سرنشینان عقب از فضای پای خوبی بهره مند هستند. همچنین به خاطر فرم سقف فضای سر زیادی در این خودرو موجود است. چنین فضایی در خودروهای این کلاس به ندرت یافت می شود.

9

در داخل کابین فضای زیاد برای قرار دادن اشیا تعبیه نشده است. فقط فضای زیر تکیه گاه آرنج و در محفظه درون داشبورد و دریچه سمت چپ فرمان مقداری فضا در نظر گرفته شده است. بقیه فضاهایی که در داخل کابین وجود دارد زیاد بزرگ نیستند. گرچه در داخل درها نیز فضایی دیده می شود ولی فقط اشیای نازک و باریک در آنها جای می گیرند.

دید به بیرون از قسمت جلو به اندازه ی 2.49 متر نقطه کور وجود دارد.

13

در قسمت ستون A نیز به اندازه ی 0.61 متر نقطه کور وجود دارد.

14

آیینه بغل سمت چپ به اندازه ی  1.27 متر و آیینه سمت راست به اندازه ی  1.32 متر را نشان می دهد.

موتور MG6 از نوع 1.8 لیتر  16 سوپاپ توربو TCI-TECH محصول روور است. حداکثر قدرت 118 کیلووات یا 160 اسب بخار در دور 5500 و حداکثر گشتاور 215 نیوتن متر از دور 2500 تا 4500 است. گرچه این ارقام زیاد قابل توجه نیستند ولی هزینه نگهداری پایین از نقاط قوت این موتور است.

17

این خودرو مجهز به گیربکس 5 دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی است که شیفترهایی روی فرمان نیز به همین منظور تعبیه شده اند. تعویض دنده ها در حالت درایو به نرمی صورت می گیرد. انتقال قدرت به چرخهای جلو می باشد.

25

در رانندگی روزمره واکنش پدال گاز نسبتا سریع است و لگ توربو در حدی نیست که به آسانی متوجه آن شوید. در دنده 5 سرعت 110 دور موتور فقط 2000 دور در دقیقه است که به کاهش مصرف سوخت کمک می کند. در تست شتاب این خودرو توانست در عرض 10.66 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر برسد.

 ترمزها پس از طی مسافت 41.66 متر سرعت خودرو را از 100 به صفر می رسانند و میانگین مسافت توقف پس از 8 بار ترمزگیری 43.11 متر است.  سیستم ترمز در اثر حرارت دچار افت عملکرد می شود ولی این افت در حد قابل قبول است.

27

سیستم تعلیق جلوی MG6 از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مالتی لینک است. در مدل سدان در قسمت جلو یک میله ضد غلتش نصب شده است که باعث کنترل بهتر خودرو هنگام رانندگی می شود. ابعاد رینگ و لاستیک 215/50/17 می باشد که به دینامیک بهتر خودرو کمک می کند.

با خاموش کردن DSC این خودرو در تست اسلالوم به سرعت 62.83 کیلومتر می رسد. با چنین سرعتی خودرو به سادگی دچار بیش فرمانی می شود بنابراین رنج معقول و مطمئن برای کنترل بهتر خودرو سرعت زیر 60 کیلومتر در ساعت است.

20

صندلیهای MG6 نسبتا بزرگ و راحت هستند و مجهز به تنظیم 6 حالته برقی و قابلیت تنظیم دستی گودی کمر هستند. ولی یکی از دکمه ها جایی قرار گرفته است که احتمالا بار اول با نشستن روی صندلی محل آن را پیدا نخواهید کرد.

از نظر نفوذ صدا به داخل کابین عملکرد MG6 زیاد رضایت بخش نیست. در حالت Idle میزان صدا 41.2 دسی بل است که نسبتا بی سر و صدا است ولی با افزایش سرعت به مرور بیشتر می شود.

23

 در سرعت ثابت 40 کیلومتر 54.9 دسی بل و در سرعت 120 کیلومتر به 68.7 دسی بل می رسد. گرچه این مقدار صدا هنوز در حدی نیست که مانع گوش دادن به موزیک یا مکالمه درون خودرو شود اما در محدوده نسبتا زیاد قرار دارد. استفاده از تایر با پهنای 215 و صدای توربین توربو دو دلیل عمده صدای داخل کابین هستند. در جدول زیر میزان نفوذ صدا به داخل کابین در حالت Idle و سرعتهای مختلف ذکر شده است.

24

قبل از اینکه به بحث مصرف سوخت اشاره شود ذکر این نکته خالی از لطف نیست که سنگین ترین نمونه MG6 وزنی بیش از 1.5 تن (1540 کیلوگرم) دارد که نسبت به مدلهای سبکتر مسلما مصرف بیش تری خواهد داشت. برای تست مصرف سوخت عصر جمعه ساعت اوج ترافیک انتخاب شد و در یک مسافت 116.2 کیلومتری که کامپیوتر سفری میانگین سرعت را 25.7 کیلومتر نشان می داد میانگین مصرف سوخت 10.94 لیتر در 100 کیلومتر بود که یک رقم کاملا عادی است. اینطور که مالکین خودرو اظهار داشته اند در سیکل ترکیبی مصرف این خودرو در رنج 10.0 تا 10.5 لیتر و خارج از شهر در رنج 8.5 تا 9.0 لیتر است.

در رده تجهیزاتی Comfort این خودرو شامل امکاناتی نظیر چراغهای جلوی خودکار، برف پاک کن خودکار، کروز کنترل، سیستم تهویه اتوماتیک Dual-Zone و سیستم ناوبری خواهد بود.

از تجهیزات ایمنی خودرو نیز می توان به 6 عدد ایربگ، کمربندهای ایمنی فعال، سیستم فرمان مجهز به CBC با قابلیت توزیع نیروی ترمز هنگام ترمز گرفتن سر پیچها و سیستم های کنترل ترمز مانند MSR و ASR ، سیستم کنترل هرزگردی TCS ، سیستم کنترل پایداری VSC ، سیستم هوشمند BDC که به طور اتوماتیک دیسک ترمزها را تمیز می کند و سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS اشاره کرد.

ترمز دستی MG6 به صورت مخفی جاسازی شده است ولی همانطور که در شکل زیر می بینید دکمه آزاد کننده آن در قسمت زیر واقع شده است که برای آزاد کردن آن باید از انگشت سبابه کمک بگیرید و نیاز به کمی عادت دارد.

28

هنگام تنظیم ارتفاع فرمان نیز باید با دقت عمل کنید زیرا ممکن است انگشتانتان بین قسمتی که در شکل زیر مشخص شده است گیر کند.

29

در بازار چین خودرویی با طراحی خوب و کاربرد بالا و قیمت پایین موفق خواهد بود که توسط اکثریت مصرف کنندگان شناخته می شود. خودروی MG6 با قابلیتها و امکانات گسترده در کلاس سدانهای کامپکت جایگاهی مخصوص به خود را اختصاص می دهد. این موفقیت شرکت SAIC در کنار ژرف اندیشی و تدبیر سبک چینی است.

منبع: car.bitauto.com

7 دیدگاه

  1. مقاله بسیار کامل و جامعی بود ، سنجش محدوده نقطه کور بسیار قابل تامل بود که حتی نشریات اروپایی و آمریکایی هم به ندرت انجام میدن ، البته این ماشین با بنزین ایران به مشکل میخوره ، مثل همه ماشین های توربو دیگه…

  2. چینی ها با پشتوانه کمپانی های اروپایی می تونن فاصله خودشون رو با خودروسازان ژاپنی و کره ای کم کنن

  3. نریمان جان سپاس فراوان و مثل همیشه بررسی شما جامع و کامل بود،البته به تایید فرمایش دوستمان نقطه کور این خودرو زیاد بود ،البته بر طبق یک نظر سنجی داخلی  مدیا موتورز از نظر مشتریان و مصرف کنندگان بالاترین میزان رضایت را در میان دیگر هم گروهان  این خودرو کسب نموده است

  4. توی سایت نظرات فراوانی در مورد اینکه آیا MG یک خودروی چینی هست یا انگلیسی زیاد بحث شده.
    ولی به نظر من بهترین مرجع همان chinaautoweb میباشد.
    نتیجه گیری هم بر اساس مرجعی که گفتم حاصل شده.

    در بخش برندهای خارجی هیچ اسمی از MG به میان نیومده.همه هستند الا برند MG
    http://chinaautoweb.com/foreign-brands/
    در بخش شرکای خارجی محصولات چینی هم اسمی از MG نیست . و کمپانی سایک اسم شرکاش به وضوح آمده که بازهم MG نیست.
    http://chinaautoweb.com/auto-companies/
    اما در بخش برندهای چینی اسم MG اومده و این برند را چینی معرفی کرده و طبقه بندی کرده
    http://chinaautoweb.com/chinese-brands/

    نتیجه: MG تمام سهامش و کل امتیازش توسط سایک چین خریداری شده و دیگر یک برند انگلیسی نیست و کاملا چینی حساب میشه . مثل پراید که تمام پلتفرم و رجیسترش از کیا موتورز کره خریداری شده و الان یک برند ایرانی حساب میشه نه کره ای ! الان شرکای خارجی سایک چین کمپانی هایی مثل جنرال موتورز آمریکا و فولکس آلمان هستند . MG شریک سایک نیست و کاملا یک برند چینی حساب میشه.

    سوای چینی بودن ، محصول خوب و با کیفیتی هست و ارزش خرید را داره.

    1. کاملا درسته دوست عزیز

      ام جی رو کلا سایک موتور خریداری کرده و به هیچ عنوان تحت لیسانس انگلیس نیست. حالا ممکنه مهندسین انگلیسی نظارت کنن ولی دلیل بر انگلیسی بودن نیست

    2. دوست عزیز اطلاعات شما کاملا اشتباه بوده

      ام جی یک برند انگلیسی است که در بازه های زمانی مختلف تحت مالکیت خودروسازان بزرگی از جمله ب ام و بوده که در برخی محصولات بین سالهای 2000 تا 2004 شباهت محصولات ب ام و در طراحی این خودروها و استفاده از سیستم تعلیق ب ام و در ان کاملا قابل مشاهده است
      توضیح در رابطه با صحبت شما بسیار زیاد است اما من بطور خلاصه و مختصر اینجا کمی اطلاعات از این خودروساز بیان می کنم.

      در ابتدا باید بدانید که برند ام جی یک نام حقوقی است و هیچ شخصی اجازه تولید هیچ محصولی تحت نام دیگری نداشته و ندارد.
      همانطور که در پست های قبلی از متفاوت بودن دو خودروساز رووی و ام جی مطالبی در اختیار شما قرار دادم به علت پرسیدن مجدد برخی از دوستان اشاره ای مجدد به این موضوع خواهم کرد،همچنین برای اطلاعات بیشتر به پست های اولیه گروه مراجعه کنید.

      فعالیت دوباره گروه خودروسازی ام جی تحت حمایت مالی سیک موتورز (Shanghai Automotive Industry Corporation یا SAIC) تحقق یافته است، در واقع با خرید سهام این خودروساز مالک فعلی این برند انگلیسی سیک چین می باشد، همچنین (SAIC) بزرگترین خودروساز چین است که در سال 2011 حدود 4 میلیون خودرو تنها در چین تولید و به فروش رسانده است.

      شرکت سِیک (SAIC) در شرکت‌های شانگهای جی‌ام، سیک جی‌ام ،،وولینگ خودرو و مرکز فنی خودروی پان آسیا، با شرکت جنرال موتورز SAIC-GM Wuling شریک است. سیک همچنین با شرکت فولکس‌واگن در شرکت سیک فولکس‌واگن SAIC VW خودرو شراکت دارد. سیک در سال ۲۰۰۱، ۲۰% سهام شرکت چری را خرید اما در سال ۲۰۰۴ این سهام را دوباره به چری فروخت؛ در سال ۲۰۰۵ هم ۵۱% سهام سانگ‌یونگ را خریداری نمود.
      در حال حاضر این کارخانه مشغول به گسترش فعالیت خود در سطح جهانی می باشد و محصولات خودروساز های بزرگی از جمله خودرو های رووی ، ام جی ، شورولت ، کادیلاک ، ولکس واگن ،بییوک ، ولوو ، و اشکودا را در کارخانه خود تولید و مونتاژ می کند.

      http://chinaautoweb.com/auto-companies/saic-shanghai-automotive-industry-corporation

      دو خودروساز ام جی و رووی به صورت جدا و مستقل از هم فعالیت می کنند،در واقع رووی (ROEWE) یک برند خودروی لوکس ساخت کشور چین است که تحت مالکیت شرکت صنایع خودروسازی شانگهای (سِیک) می‌باشد.
      همچنین رووی محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی و فناوری خودروسازهای بزرگ از جمله جنرال موتورز و فولکس واگن،و طراحان و مهندسان کره ای و انگلیسی تولید میکند ،همچنین با خرید سهام و مشارکت با گروه خودروسازی ام جی ، از نام و تجربه این خودروساز بریتانیایی در فروش محصولات خود استفاده می کند، طوری که برخی از مدلهای خود را تحت این نام برای بازارهای اسیا و اروپای شرقی به فروش می رساند .

      سیک با ایجاد مرکز توسعه و طراحی با نام سیک دیزان و با همکاری شرکت های اروپایی تحت نام ریکاردو، تمامی محصولات خود را در این مرکز طراحی و تولید می کند،(در واقع مختص به محصولات رووی) دفتر اصلی این مرکز در کشور چین بوده و متشکل از طراحان مختلف از جمله مهندسان انگلیسی می باشد، اما دفتر دیگری در شهر بیرمنگهام انگلستان با نام سیک دیزاین انگلستان (SAIC DESIGN UK) که اصلی ترین تیم طراحی و متعلق به کمپانی مادر، تحت مدیریت طراح محبوب تونی ویلیامز (Tonny Williams)،مسئولیت طراحی تولید و مونتاژ محصولات مربوط به ام جی را بر عهده دارد که کلیه الزامات طراحی و ساخت خودرو در انجا صورت گرفته و تنها در کارخانه سیک روی خط تولید قرار میگیرند.
      تنها محصولات تولید شده توسط خودروسازی ام جی مدل های 6،5،3 ،و در حال حاضر نمونه شاسی بلند CS بوده که مدل 5 طراحی شده برای بازار اسیا بوده اما مدل های 3 و 6 نمونه هایی متناسب با سلیقه و نیاز بازار اروپا بوده که در حال حاضر از فروش خوبی نیز برخوردار هستند.

      در واقع تمام مهندسی و طراحی خودرو به دست خود ام جی انگلستان صورت می گیرد و تنها در کارخانه سیک چین با نظارت مستقیم مهندسان و کارشناسان ام جی تولید می شود . حتی از موتور ساخته شده تا شاسی مربوط به محصولات سابق ام جی روور بوده است.

      از طرفی سایت اعلام شده از این نظر اصلا اعتبار ندارد و همانند سایت های ایرانی کشور سازنده را درج کردند .اگر نگاهی به سایت Netcarshow کنید خواهید دید که ام جی در بین محصولات خودروسازان بزرگ می باشد .همچنین سایت های اتو اکسپرس،اتو بایر، تست درایون و…

      حضور ام جی در رقابتهای اتوموبیلرانی محلی انگلستان گواه این ماجرا است که یک برند محلی با قدمت 90 ساله حضور دارد،جایی که حتی خودروهای کره ای در ان اجازه شرکت ندارند .عکس گرفتن وزیر دفاع انگلستان در کنار قرفه محصولات ام جی ! هیچ دلیلی ندارد که وزیر دفاع انگلستان با حضور برندهای معتبر اروپایی در کنار یک خودروی چینی عکس بگیرد.

      http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.btccpages.com%2Fblog%2F&h=gAQEe830o

      http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.insidebtcc.com%2F&h=KAQGEAdn3

      http://www.btcc.net/results/

      http://www.youtube.com/attribution_link?a=csyCo4Edz4o&u=%2Fwatch%3Fv%3D_pucXECB9Yw%26feature%3Dshare

      http://www.mgcc.co.uk/motorsport/racing/mgcc-mg-trophy/

      اگر به سایت ام جی انگلستان مراجعه کنید تنها خودروهای ام جی 3 و ام جی 6 را مشاهده خواهید کرد و هرگونه سرچی در رابطه با این دو محصول بزنید به انگلستان ختم می شود.حتی در خود سایت سیک نشان داده شده است که محصولات رووی و ام جی به صورت جدا تولید می شوند.حتی طراحی متفاوت این دو برند و نامگذاری انها به صورت کاملا جدا صورت می گیرد.
      محصولات رووی 350-550-750-950 و…. مطابق محصولات روور انگلستان نامگذاری می شوند و سیک پس از خرید سهام روور انگلستان با تغییر نام و ارم روور به رووی این برند را تبدیل به یک برند لوکس چینی کرد. اما در روند تولیدی محصولات ام جی این کارخانه تنها نقش سرمایه گذار را ایفا کرده و هیچ نقشی در تولید محصولات ام جی ندارد.
      اگر دقت کنید تنها این دو محصول در موسسه ایمنی تست اروپا مورد ارزیابی قرار گرفته و در انگلستان در کارخانه سابق ام جی مونتاژ می شوند.
      کسب مقام اولی در هندلینگ 2014 جایی که سال قبل پورشه کایمن در این مکان ایستاده بود.
      http://www.motoringresearch.com/car-news/mg6-best-handling-car-britain-0423942348

      دوچرخه سواری در کاروان با خودروی تیم MG , تیم حرفه ای دوچرخه سواری MG-Maxifuel
      http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fattribution_link%3Fa%3DNo1BOIa-Z7U%26u%3D%252Fwatch%253Fv%253DYlLZ3pb5jl0%2526feature%253Dshare&h=YAQGkXocm

      http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fattribution_link%3Fa%3DjFu4HmaPF5Y%26u%3D%252Fwatch%253Fv%253D-_3IK8s6fSU%2526feature%253Dshare&h=eAQExSz70

      http://www.youtube.com/attribution_link?a=C0Dcox7_FKc&u=%2Fwatch%3Fv%3Dpx7S9LlnI8E%26list%3DUUieCERZkT3AAH3s1KuqbrCw%26feature%3Dshare%26index%3D4

      ازمایش خودروی ام جی 6 دیزل توسط سایت Test Driven
      http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fattribution_link%3Fa%3Du4f40G5IUKU%26u%3D%252Fwatch%253Fv%253DPcx817kxHiw%2526feature%253Dshare&h=kAQGQhXSC

      ازمایش ام جی 6 توسط کوئنتین ویلسون (Quentin Willson)
      http://www.youtube.com/attribution_link?a=Dn8ZtlzFbb8&u=%2Fwatch%3Fv%3DKf5aHeiLols%26feature%3Dshare

      تیزر تبلیغاتی ام جی در انگلستان
      http://www.youtube.com/attribution_link?a=MwcBHNCVVqg&u=%2Fwatch%3Fv%3DsbxPgvFXNKs%26feature%3Dshare

      و گفته های بسیار دیگر. همانطور که می بینید هیچ دلیلی وجود ندارد که یک خودروی چینی موفق به کسب چنین افتخاراتی شود ان هم پس از یک غیبت چندساله
      از شما هم سوالی دارم، در زمانی که صاحب ام جی شرکت ب ام و بود ایا می گفتید که ام جی المانی است؟؟؟

  5. تاریخچه خودرو سازان انگلستان

    ” ام جی ”

    همواره بازار خودروسازی انگلستان یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازارهای خودرو در سطح جهانی بوده و همواره طی چندین دهه توانسته به جایگاه مناسبی در بین خودروسازان جهانی دست پیدا کند.
    حس طراحی اسپورت و تولید خودرو های ایمن و با کیفیت ،همچنین وجود برند های معروف و محبوبی از جمله…

    ► استون مارتین► بنتلی► جگوار و…. توانسته بازار خودروی انگلستان را در فضای رقابتی با سایر خودروسازان قرار دهد .
    اما با یک نگاه کلی به برخی از خودرو سازان بریتانیا، خواهیم دید وجود برندی با سابقه که به تازگی چندسالی است پس از یک غیبت چندین ساله همزمان با ورود به بازار اروپا ،به خیابان های کشورمان هم قدم گذاشته، و همواره طرفداران و مخالفان خود را در مدت زمان اندکی به دست اورده است ،به چشم می خورد.
    حال ما در این گزارش به معرفی و بررسی این خودرو در بازار جهانی و ایران خواهیم پرداخت.

    برخی از خودروسازان بریتانیا

    ► استون مارتین
    ► بنتلی
    ► جگوار
    ► رولز-رویس
    ► لندرور
    ► مک لارن
    ► موریس
    ► واکسهال
    ►مینی
    ►روور
    ►ارش
    ►موریس *ام جی*
    ►مورگان
    ►لوتوس کارز
    ►هیلمن

    همانطور که می دانید اقتصاد انگلستان همواره از اپتدا تا کنون دچار نوسانات بسیاری بوده و از جمله مشکلاتی است که همواره به غیر از خودرو سازان ،شرکت های تجاری ،کارخانه ها و دولت با ان مواجه بوده است، شرکت ام جی یکی از ان خودروسازانی است که در فرایند مشکلات اقتصادی با وجود راه حل های مختلف از جمله واگذاری سهام و شراکت با دیگر خودروسازان نتوانست در برابر اقتصاد انگلستان مقاومت کند و در اخر دچار ورشکستگی شد. از این رو نگاهی به مالکین این خودرو ساز خواهیم انداخت

    مالکین

    ۱۹۳۵-۱۹۲۳ ام جی کارز
    ۱۹۵۲-۱۹۳۵ شرکت نافیلد
    ۱۹۶۷-۱۹۵۲ شرکت بریتیش موتور
    ۱۹۶۸-۱۹۶۷ هولدینگ بریتیش موتور
    ۱۹۷۵-۱۹۶۸ شرکت بریتیش لیلاند موتور
    ۱۹۷۵-۱۹۸۶بریتیش لیلاند
    ۱۹۸۸-۱۹۸۶ گروه روور(Rover)
    ۱۹۸۸-۱۹۹۴ بریتیش ایرواسپیس
    ۱۹۹۴-۲۰۰۰ ب ام و
    ۲۰۰۰-۲۰۰۵ گروه‌ام جی روور(MG Rover)

    همانطور که مشاهده می کنید سهام ام جی در اخر به صورت مشترک با خودرو سازی روور با نام ام جی روور به فعالیت خود ادامه می دادند،اما پس از ورشکستگی این دو خودرو ساز از یکدیگر جدا شده و گروه ام جی روور انگلستان بیشتر سهام خود را به شرکت سیک موتورز چین فروخت .

    اما از سال 2007 فعالیت گروه ام جی انگلستان با رووی چین(Roewe) از سر گرفته شد.
    به علت مشکلات اقتصادی انگلستان،نیروی کار ارزان،همچنین وجود خط مونتاژ پیشرفته در کارخانه سیک باعث شد تا تمامی فعالیت این خودروساز در این کارخانه و بر طبق نظارت مهندسین ام جی انگلستان انجام شود .
    در حال حاضر تمامی طراحی ساخت خودروهای ام جی، در کشور انگلستان بوده و تنها برای تولید همچون دیگر خودروسازان بزرگ در کشور چین صورت می گیرد.

    این هم سایت رسمی ام جی انگلستان
    http://mg.co.uk/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=2013%20-%20Brand&utm_term=mg%20uk%20-e&atlassearch=paid

    سایت رسمی سیک چین
    http://www.saicgroup.com/english/index.shtml

    سایتی که خود شما اشاره کردید
    http://chinaautoweb.com/auto-companies/saic-shanghai-automotive-industry-corporation

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا