بی ام و M3 2014 شکار عکاسان

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲

بی ام و M3 2014 شکار عکاسان

ب ام و M3 2014 بدون هیچگونه پوششی هدف عکاسان همیشه در صحنه قرار گرفت. شکار این خودرو زمانی صورت گرفت که ب ام و M3 جدید را برای فیلمبرداری رسمی و ساخت تبلیغات به خیابان فرستاده بود.متاسفانه فرد عکاس یک موتور سوار بوده است که تنها دوربین نصب شده بر روی کلاه خود برای ثبت اولین تصاویر بدون پوشش از M3 جدید استقاده کرده است و به همین دلیل و در نتیجه تصاویر کمی منحنی شده است.

BMW-M3-Spied-Undisguised-1

پنجمین نسل از ب ام و M3 پیش از این حتی به صورت نمایشی در انظار عمومی ظاهر نشده بود، اما آنطور که از این تصاویر پیداست، طراحی تهاجمی سپر جلو، درب موتور و رکاب های جانبی مشابه مدل کوپه (M4) صورت گرفته است.سدان تازه همچنین از قطعات گسترده آیرودینامیکی ، سقف سبک وزن پلاستیکی تقویت شده با فیبرکربن (CFRP)، سپر عقب و خروجی چهارگانه اگزوز بهره می برد.

BMW-M3-Spied-Undisguised-3

جزئیات مکانیکی M3 سدان و M4 کوپه ماه پیش توسط ب ام و اعلام شد. هردو وزنی کمتر 1500 کیلوگرم دارند و از موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری با دو توربو شارژر استفاده می کنند که قدرتی حدود 423 اسب بخار دارد و گشتاوری حدود 500 نیوتن متر تولید می کند.

BMW-M3-Spied-Undisguised-7

این خودرو از جعبه دنده شش دنده دستی با  downshift rev-matching و هفت دنده دو کلاچ اتوماتیک با launch کنترل عرضه میشود. BMW ادعا میکند مصرف سوخت این دو مدل M حدود 25 درصد نسبت به مدل قبلی کاهش یافته است. با توجه به مشخصات و مصرف سوخت مدل های قبلی می توان انتظار 9.3 لیتر مصرف در هر 100 کیلومتر را داشت. این مدل در اوایل ماه ژانویه در نمایشگاه دیترویت به نمایش گذاشته می شود و به احتمال زیاد در اواسط سال 2014 به بازار عرضه خواهد شد.

BMW-M3-Spied-Undisguised-9


بدون دیدگاه