اسلایدربررسیکره ای

هيونداي ميسترا

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گوانجو ، شرکت هیوندایی از جدیدترین نسخۀ تولید شدۀ خود در هیوندای – پکن ،که یک سرمایه گذاری مشترک بین چین و کره می باشد ، بنام هیوندای میسترا (Hyundai Mistra) رونمایی می کند. البته این خودرو در کشور چین به نام مینگتو (Mingtu) معرفی شده است . میسترا از روی نمونۀ مفهومی نمایش داده شده در نمایشگاه شانگهای 2013 ساخته شده است.

هیونداي قصد دارد تا این سدان جدید را در رده بندی خود مابین دو خودروی پر فروشش ، النترا و سوناتا قرار بدهد و در سال آینده آن را در معرض فروش عمومی بگذارد و قرار است که این خودرو با دو موتور 1.8 لیتری به قدرت 143 اسب بخار و 2 لیتری با قدرت 155 اسب بخار ، روانۀ بازار گردد. همچنین این خودرو با امکان انتخاب دو نوع گیریبکس که یکی 6 دندۀ اتوماتیک و دیگری 6 دندۀ دستی است، روانۀ بازار خواهد گشت.

هيونداي ميسترا 5

هیوندای میسترا دارای طول 4710 ، عرض 1820 و ارتفاع  1470 میلی متر می باشد و فاصلۀ میان دو محور جلو و عقب در این خودرو 2770 میلی متر است . این خودرو در ابتدا و با رنگ معروف سبز یخی به صورت انحصاری برای ورود به بازار چین ساخته شده است.

هيونداي ميسترا 3

هیوندای میسترا به عنوان یک سدان متوسط (D-Segment) با بهره گیری از طراحی جذاب و هوشمندانه توسط شرکت هیوندای پکن و با سرمایه گذاری مشترک هیوندا موتور و شرکت سرمایه گذاری خودروی پکن (BAIC Group) به تولید رسیده است و تاثیر بسزایی در بازار خودرو خواهد گذاشت.

هيونداي ميسترا 6

میسترا دارای امکانات استانداردی از جمله صفحۀ نمایش LCD ، چراغ روشنایی در روز (daytime lights) ، صندلی برقی راننده همراه با گرمکن و سردکن صندلی ، تهویۀ مجزا برای سرنشینان عقب ، سقف و سانروف پاناروما  و سیستم راهبردی متصل به ماهواره (BlueLink telematics) می باشد که این نوع امکانات تنها در نمونه های لوکس شرکت هیوندا ارائه شده است.

هيونداي ميسترا 7

همچنین در بخش ایمنی ، این خودرو از پوشش ایربگی کامل بصورت نقطه ای در جلو و پرده ای در داخل خودرو برخوردار می باشد و همینطور به سیستم کنترل پایداری خودرو در پیچ ها (VDC) و سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها (TPMS) نیز مجهز شده است .

هيونداي ميسترا 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا