تیزری برای کوروت Z06 Stingray 2015

پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲

تیزری برای کوروت Z06 Stingray 2015

وحید مهدوی:دیترویت ممکن است روزهای تاریکی را سپری کند،اما شورولت به دنبال درخشش در نمایشگاه بین المللی خودرو در ماه ژانویه است.شورولت کروت Z06 Stingray 2015 برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت رو نمایی می شود.شورولت فقط یک تیزر از اولین C7’Vette با عملکرد بالا منتشر کرده است.

در تنها تصویری که شورولت از Z06 Stingray 2015 در این تیزر نشان داد چرخ جلو و قسمت پایینی گلگیر جلو دیده می شود.این تیزر هنوز هیچ چیزی از این مدل را نشان نداده است. هر چند به نظر می رسد دارای پنلهای فیبر کربنی و گلگیرهایی با ظاهری متورم می باشد.یکی از چیزهایی که تیزر نشان داد لاستیکهای بسیار چسبنده Michelin Pilot Super Sport Cup   کوروت Z06 Stingray 2015 بود.ما با دقت تصویر را مورد بررسی قرار داده و توانستیم سایز لاستیکهای این مدل را متوجه شویم که به نظر می رسد 285/30/19 باشند.اگر ما درست حدس زده باشیم،این مشخصات می تواند با کوروت C6 Z06 و Z07 و کوروت ZR1  برابر باشد و این برای تایر جلو پهن است.و تایرهای عقب Z06 جدید احتمال دارد از این سایز هم پهن تر باشند.

در مورد پیشرانه این مدل ما شگفت زده نمی شویم اگر آخرین نسخه پیشرانه V8 متحول شده تنفس طبیعی Z06 قبلی که دارای حجمی برابر 7 لیتر و تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت است،را در زیر کاپوت ببینیم.احتمالات دیگر می تواند شامل نسخه قوی تری از پیشرانه V8 LT1  ، و یا حتی نسخه سوپرشارژ آن باشد.

انتظار می رود اطلاعات بیشتری از این مدل تا قبل از رونمایی آن به بیرون درز کند.کوروت Z06 Stingray در اواخر سال 2014 تولید و عرضه خواهد شد.


بدون دیدگاه