اخباراخبار خارجی

تغییر مدیر عامل هیوندای در آمریکا

از اول ژانویه یعنی 10 دی جان کرافچیک دیگر مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره هیوندایی آمریکا نخواهد بود. دیوید زوکوسکی قائم مقام فروش فعلی این شرکت در آمریکا جایگزین وی خواهد شد.
کرافچیک از زمانی هدایت هیوندایی آمریکا را به دست گرفت که رونسانسی در تولیدات هیوندایی به وجود آمد و ظرف کمتر از یک دهه نام هیوندایی از یک نام و نشان ارزان به یک برند شناخته شده برای خانواده ها تبدیل شد و مدل های جدید آن با سبکی نو به سرعت در بازار آمریکا نفوذ کرد.
ایم تاک اوک، مدیر ارشد عملیاتی و قائم مقام هیوندایی کره جنوبی (کمپانی مادر هیوندایی) در باره این انتصاب گفت: به نمایندگی از شرکت هیوندایی از صمیم قلب از «جان» و رهبری آینده نگرانه و پیگیری خستگی ناپذیرش در جلب رضایت مشتریان سپاسگزاری می کنیم که توانست رکورد رشد هیوندایی را در پنج سال گذشته ارتقا ببخشید.
کرافچیک هم در یک بیانه ای رسانه ای گفت: هدایت هیوندایی آمریکا در 5 سال گذشته یک افتخار و یک فرصت استثنایی بود که در اختیار من قرار گرفت و اطمینان دارم با جانشینی «دیوید» برند ما در سال های آتی به رشد و بسط خود ادامه خواهد داد. ما بهترین و درخشان ترین کارکنان را در این صنعت در اختیار داشتیم که با شبکه ای از فروشندگان با استعداد و متعهد همراه شده بود و همین مسأله باعث خواهد شد که این شرکت به سوددهی ادامه دهد.
زوکوسکی 33 سال در صنعت خودرو تجربه دارد وی تلاش خود را از 1980 در شرکت فورد آغاز کرد و بعد هم در مزدا ادامه داد. روکوسکی در باره این تغییر و تحول گفت: من برای هدایت هیوندایی آمریکا در فصل جدید آن هم مفتخرم هم هیجان زده و تلاش می کنم بر میراثی که «جان» برجای گذاشته بیفزایم و روی مسائلی تمرکز کنم که اهمیت بیشتری دارند مثل کیفیت، ایمنی و تنوع محصولات و مدل هایی که مشتریان دوست دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا